Kirchhoff Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hei, jeg har nettopp hatt et cx500 headsett som jeg synes hadde veldig god lyd og god isolasjon. Det var beslt på ebay for 122 kr. Det fulgte ikke med noe annet enn en oppbevaringpose. Men etter at ledningen hadde knukket(innvendig) for 3. gang og jeg gadd ikke lodde den enda engang, fikk jeg en venn av meg til å bestille et nytt for 185 kr. Det nye headsettet var i noe som så ut som originalpakning med masse ekstra utstyr og dobbel isolasjons plugger. Alt så vel å bra ut, men lyden var forferdelig dårlig. Har prøvd de ved siden av hverandre og lyden er mye varmere i det første settet. Derfor tør jeg ikke bestille flere cx500 headsett, fordi det virker som om kopien var bedre enn originalen. Har dere et forslag på in-ear headsett som kan skaffes for under 800 kr/100 dollar pluss frakt? Disse så helt fantastiske ut, men jeg prisen var litt for stiv. Hører musikk på buss hver dag og på fly flere ganger i måneden, så isolasjon er viktig, men lyd er viktigst. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Eg har sjølve Bose (ja nå kjem det vel masse om kor elendig Bose er frå enkelte brukere som alltid kjem med det), og dei syns eg er utmerket. Lyden er upåklageleg, men prisen noko stiv. Mellom 900-1000 kroner - men varmt anbefalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå