MagicCheeseball Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Altså noen som veit hvor man får tak i gjør det selv, reprasjons bok til bil ? Endret 25. juni 2013 av MagicCheeseball Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Bilema har endel. Tenkte mest på nettbutikker og slikt. Med mindre de selger over nett selv da hehe Lenke til kommentar
rublings Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Her har du hjemmesiden til Haynes, og det virker ikke som om de har laget noen manual til denne bilen. Jeg fant dog denne men vet ikke om det er gode greier. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Her har du hjemmesiden til Haynes, og det virker ikke som om de har laget noen manual til denne bilen. Jeg fant dog denne men vet ikke om det er gode greier. Det var dette jeg leita etter takker så mycket. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 En annen fin nettbutikk er Automobilia.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå