Gå til innhold

blir dette er gaming pc?

Anbefalte innlegg

Hei:D

Lurer på om jeg kan få noen tilbakemeldinger om dette oppsettet....

Blir dette en bra gaming pc? Vil det lagge mens jeg spiler wow på full grafikk, og vil pcen være rask generelt?

Jeg vil ikke betale mer enn 12,700 kr!

Oppsett:

1 stk. Produksjon og testing av PC stasjonær (På lager 100+)

1 stk. NetShop 3 års PC garanti for stasjonære/kampanje modeller (På lager 20+)

1 stk. Antec Nine Hundred Ultimate Gamer Case ATX miditower u/PSU (På lager 20+)

1 stk. MIST, 650W, avtagbare kabler, Rev.3 - Ny versjon, ATX 2.2, med kabel kit (På lager 100+)

1 stk. ASUS P5Q Deluxe, P45, Socket-775, DDR2 ATX, 2xGbLAN, Firewire, 3xPCI-Ex(2.0)16 (På lager 10)

1 stk. Intel Core 2 Duo E8400 3.0GHz Socket775 6MB, BOXED m/vifte 1333Mhz (På lager 20+)

1 stk. Mushkin DDR2 4096MB extreme Performance XP2-8000 2x2048MB 1000MHz. (5.5.5.15) (På lager 20+)

1 stk. Samsung 750 GB 7200RPM S-ATA2 32MB HD753LJ Spinpoint F1 (På lager 11)

Ingen

Ingen

Ingen

Ingen

1 stk. ASUS GeForce GTX 260 896MB GDDR3 PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDCP, 448bit (På lager 1)

Ingen

1 stk. Optiarc / NEC DVD-brenner AD-7220S-0B SATA Dual layer, sort bulk (På lager 20+)

Ingen

Ingen

Ingen

Ingen

1 stk. MIST tastatur, "Oghma", Aluminium, Sort (På lager 100+)

Ingen

1 stk. Microsoft Windows Vista Home Premium OEM Norsk versjon 64-bit DVD-versjon, SP1 (På lager 19)

Ingen

1 stk. LG W2452T-PF 24" LCD Wide Sort glossy 1920x1200, 5ms, 800:1/10000:1, DVI (På lager 6)

Link til siden om det er noe ting som kunne passe bedre:

http://www.netshop.no/aspx/cart/konfig.aspx?plid=106517

Endret av Habbenja
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir dette en bra gaming pc? Vil det lagge mens jeg spiler wow på full grafikk, og vil pcen være rask generelt?

Du trenger ikke betale over 12000kr for å spille wow glatt! Det spillet krever omtrent ingenting, sikker på at det holder å betale halvparten.

Lenke til kommentar

Du trenger ikke betale over 12000kr for å spille wow glatt! Det spillet krever omtrent ingenting, sikker på at det holder å betale halvparten.

Ja du kan spøke du... Wow er ikke hva det var om det er det du tror. Både grafisk og spillmessig sett.

Lenke til kommentar

Okei, takk for tilbakemeldinger...

Men det jeg lurer på er kunne noen sette opp et oppsett her på hardware.no som har alle delene jeg trenger for å lage en pc? Inkl. tastatur og os, men ikke mus høytalere, lydkort, headset.

Alt det jeg linka på det første innlegget basically....

Hadde det vært mulig om alt kunne bli kjøpt på en webside?

F.eks www.netshop.no ???? Det blir så komplisert om alle delene er fra forskjellige butikker..... Takker for raske svar:D

PS: Helst ikke over 12,500 kr! Og det skal helst bli en spillmaskin men hvordan skal jeg få den nettbutikken til å bygge den for meg? Hvor skal jeg da trykke lol:L

Endret av Habbenja
Lenke til kommentar
Bygg det selv, da lærer du også.

Jeg har ingen peiling på data, det oppsettet jeg kom med fikk jeg hjelp til å sette opp.... men lurer på om jeg kunne på ut noe for en litt billigere pris men som fortsatt er veldig bra...

Har jo spørsmål som må besvares...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...