Gå til innhold

Vurderer sterk SE t610


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det blir litt dumt å sammenligne 3650 med T610 da 3650 er overlegen når det gjelder software du kan bruke på den osv, det er jo en Symbian-telefon.. 3650 burde heller sammenlignes med P800, og T610 burde sammenlignes med nokia 7250 (eventuelt 6220) da dette er telefoner som er på samme nivå.

 

hvis du vil ha en telefon med litt muligheter kjøper du T610, men hvis du vil ha en pda med mobiltelefon kan du velge 3650... hvis du skjønner? anbefaler uansett å kjøpe T610 da 3650 er lite brukervennlig.

Lenke til kommentar
men hvis du vil ha en pda med mobiltelefon kan du velge 3650... hvis du skjønner?

 

hæ?

 

uansett, eneste grunn til at jeg ville valgt 3650 i stede for t610 er at 3650 har mer minne, og i tillegg mulighet for utvidelse av minne med mmc (multimediacard). Ellers er T610 en genial telefon etter min mening. Hadde den komt litt tidligere tror jeg den hadde solgt akkurat like mye som t68/t68i. Det var min mening..

 

negativt - lite minne.

positivt - mange funksjoner, bra display, kamera og at den er ganske liten (litt lengre en t68, ellers omtrent samme mål)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...