Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

STEAM laster ned utrolig tregt

Anbefalte innlegg

Jeg kan laste ned på ca. 900kb/s, men steam laster bare ned på MAX 200-210kb/s.. i instillinger satt jeg det på 10mb for å teste, hjalp ikke.

Vil gjerne få lastet ned Unreal Tournament 3 så jeg kan spille gratis i helga.

Laster ned noe med azureus, men bare på 100kb/s (begrenset).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mykje kan spele inn.

Det kan jo vere høg trafikk på serverene til Valve, eventuelt ein dårleg dag med nettet ditt. Eg ville uansett slått av andre ting som broker nettrafikk. Då spesielt Azureus. Det slukar linje på ein måte berre slike program kan. Prøv utan - sjå om det blir nokon forskjell. Ellers kan du jo slå av både STEAM-nedlastinga, og Azureus, og prøve å måle linja di her (krever java).

Lenke til kommentar

Godt poeng.

Dei burde lagt ut på bittorrent. Men det er vel ikkje så lett det heller - nå har dei jo full kontroll på alt i sitt eiga program. Men mange ser jo no at BitTorrent er genialt - folk laster ned, og deler. Dermed sparer leverandørene seg for mykje båndbredde og servere. Då deler brokerane med kvarandre.

Lenke til kommentar

Ja, men om de implementerete bittorrent teknologien inn i steam, sånn at man fortsatt måtte logge på, og bare hadde tilgang til spillene man hadde betalt for. Men at man lastet ned spiller fra alle verdens andre brukere med det samme spillet installert... For sikkerhets-skyld kanskje gjøre slik at noen filer måtte lastes ned fra Steam sine servere (kanskje også hver gang du skal spille) for å i det hele tatt få spillet til å fungere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...