TheCatIsALie Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg kan laste ned på ca. 900kb/s, men steam laster bare ned på MAX 200-210kb/s.. i instillinger satt jeg det på 10mb for å teste, hjalp ikke. Vil gjerne få lastet ned Unreal Tournament 3 så jeg kan spille gratis i helga. Laster ned noe med azureus, men bare på 100kb/s (begrenset). Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Mykje kan spele inn. Det kan jo vere høg trafikk på serverene til Valve, eventuelt ein dårleg dag med nettet ditt. Eg ville uansett slått av andre ting som broker nettrafikk. Då spesielt Azureus. Det slukar linje på ein måte berre slike program kan. Prøv utan - sjå om det blir nokon forskjell. Ellers kan du jo slå av både STEAM-nedlastinga, og Azureus, og prøve å måle linja di her (krever java). Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg kan laste ned 13mbs, men fra steam får jeg bare 3-400kbs... Dritt sier jeg! Hadde vært mye bedre tjeneste om de kunne levert filene litt raskt! Hvorfor ikke gjøre det litt som bit-torrent teknologien? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Godt poeng. Dei burde lagt ut på bittorrent. Men det er vel ikkje så lett det heller - nå har dei jo full kontroll på alt i sitt eiga program. Men mange ser jo no at BitTorrent er genialt - folk laster ned, og deler. Dermed sparer leverandørene seg for mykje båndbredde og servere. Då deler brokerane med kvarandre. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ja, men om de implementerete bittorrent teknologien inn i steam, sånn at man fortsatt måtte logge på, og bare hadde tilgang til spillene man hadde betalt for. Men at man lastet ned spiller fra alle verdens andre brukere med det samme spillet installert... For sikkerhets-skyld kanskje gjøre slik at noen filer måtte lastes ned fra Steam sine servere (kanskje også hver gang du skal spille) for å i det hele tatt få spillet til å fungere. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Sant - men dei kan jo ikkje tvinge alle til å dele heller.. Ikkje lett tema dette her. På BitTorrent vett ein jo at du laster opp etterpå. Og for mange (i USA til dømes) har jo elendig linje - iallefall opp. Ikkje alle som har fiber Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Gikk litt fortere nå Noen som er men å spille når det er gratis i morra? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Ehh. det er fredag, og klokka er mer enn 10am.. hvorfor virker ikke spillet? Står bare "en låst kopi er installert, kjøp for å spille".. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Sry fant ut at 10am pst ikke var klokka 10 i norge "Jeg sjekka på steam forum når det faktisk skulle komme ut i dag, de sier 10 am PST time. Som vil si kl 19.00 her i Norge." GLEDER MEG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå