bzzlink Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=16338710 Du kjøper ikke bil til vennene dine, uansett så kommer de tll å krangle om å sitte på i denne selv om det er trangt http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16115892 (jeg ville strengt tatt valgt den andre til samme prisen som har 6trinns manuell kasse, men du skulle ha automat så...) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Automat og Porsche sammen er som å banne i kirka! Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Linkene funker, du må bare modifisere de litt. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13518418& http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13671981& Audi'en var fin den, men blir litt for mye main stream(ihvertfall i Oslo). Den golf GTI en er drit kul, en av mine favorittbiler som skiller seg ut fra mengden. 230HK på en relativt lett bil med DSG kasse, stivere understell= masse morro Lenke til kommentar
spindle Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hei! Jeg skal ha meg ny bil, ønsker meg en sprek, ikke alt for stor bil i klassen rundt 500 000 og ikke mer enn 3-4 år gammel Har sett meg ut 2 alternativer: Brukt 2005 mod BMW 330XDA med "alt" av utstyr og trimmet til 272hk Ny Scirocco 2.0 200hk DSG med alt av utstyr (kommer vel til å chippe den etterhvert? - blir ca 240-250hk) Ligger på ca det samme i pris de to. Alt annet til side, med 2-liter bensinturbo vil du fylle drivstoff ganske mye oftere... Lenke til kommentar
Mez Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Bare liten oppdatering, det ble Scirocco på meg Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Grattis Ble det artig eller konservativt fargevalg? Evig respekt til de som bestiller grønn. Endret 31. mars 2009 av ahpadt Lenke til kommentar
Mez Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg kjører ganske standard på fargene, candyhvit. Grunnen til dette er at jeg syntes den er fin i hvit, spesielt sammen med panoramasoltaket. Hvit er også det som passer best i forhold til jobben min. Ulempen er at hvit er en farge som mange kommer til å ha, fordelen kan være at det er lettere å selge bilen igjen hvis den har en "vanlig" farge. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Må du sette på grafikk/reklame? Lenke til kommentar
Mez Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Nei, men må ha en vanlig farge som ikke skiller seg ut for mye. Og dessuten så syntes jeg den er finest i candyhvit uansett, så det er jo greit. Det kan absolutt være stilig i den grønne fargen f.eks, men det er ikke noe for meg... Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Gratulerer så mye! Hva slags utstyr, og hva ble prisen på herligheten? Det blir vel satt på noen sortefelger? Lenke til kommentar
Mez Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Takk takk! Prisen ble totalt 515 000 - da er alt av utstyr med. Sorte felger... ikke med det første tror jeg, syntes de 18" som følger med passer bilen ganske godt... Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) haha, du skal ha sportslig bil, og vurderer forhjulstrekk og automatgir? :!: edit: leste bare førstesiden, grattis med bil Endret 31. mars 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Mez Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Daily-Drifter: hvorfor ler du av det? Er vel ingen regel som sier at biler må ha bakhjulstrekk for å være sportslig? Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 haha, du skal ha sportslig bil, og vurderer forhjulstrekk og automatgir? :!: edit: leste bare førstesiden, grattis med bil "Sportslig" bil betyr idag en bil med høyt utstyrsnivå, store felger, stor dieselmotor og automatgir. Forstå seg den som kan. Uansett, gratulerer! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) EDIT: ooops Endret 31. mars 2009 av ahpadt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Har du fått no info på hvor lang tid det tar før du får den? Lenke til kommentar
Mez Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Uke 17 ser det ut som.. gleder meg som en unge Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Mercedes AMG er den peneste. 2 liter 170 hk diesel. Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) 2009 Audi A4 avant stv. med automatgir; eksempelvis dette bygget: Motor Audi A4 Avant 1.8T FSI 120 HK Multitronic Farge: Granatrød perle (9C9C) Interiør: S-Line sportsinteriør - Sprint stoff/skinn - Seter: Sort/Sølv - Instrumentbord: Sort-Sort - Matter: Sort - Innvendig tak: Sort Forutsetter S-Line Sportspakke (WQS) Lyspakke (QQ1) - Innstigningslys - Fotromslys - To leselys bak - Punktbelysning av midtkonsollen - Belysning av -- innvendige håndtak -- luftdyser -- makeup-speil -- koppholdere 0,- Dekorinnlegg i aluminium - Hologram (5TE) Standard i Proline 0,- Plassbesparende reservehjul (1G5) 0,- Aluminiumsfelg Audi Exclusive 8,5J x 19 - 7 dobbelteker design (PQF) - Med 255/35 R 19 dekk Kun sammen med S-Line sportspakke (WQS) 4423,- Sports multifunksjonsratt for S-line (2FQ) (3-eikers) - Med girfunksjon - Kun for automatgirkasse 2948,- Servotronic - progressiv servostyring (1N3) - bare for 1.8 og 2.0 (standard på større motorstørrelser > 180HK) 1916,- Gummimatter foran og bak 0,- Audi Hill Hold Assist (UH2) 0,- Blank takreling (3S1) 737,- Tonede vinduer (ekstra mørke ruter) (4KF) - Privacy vinduer fra B-stolpen og bakover 3759,- Norsk vinterpakke - Varme i forseter - El. justerbarespeil 0,- Proline (WAX) - Radio Concert (se under Infotainment)(8UD) - Cruisecontrol med minne (8T1) - Midtarmlene foran (6E3) -- Inkl. 2 stk 12V uttak i midtkonsollen - Kjørecomputer (FIS) i farge (9Q4) - Tyverialarm med innvendig overvåkning (7AL) - Hologram dekorinnlegg - Debart bakseterygg NB - Proline er en del av X-edition, gjør bare dette valget om du skal ha standard lakk 7002,- S-Line Sportspakke fra quattro qmbH (WQS) - Forutsetter S-line sportsinteriør - S-line sportsfjæring (senket 30 mm) - 18 toms aluminiumsfelger i 5eket design (C8S) - Svart (QE) eller sølv (QF) søm på innredningen (velg nedenfor) - Svart taktrekk - S-line sportsratt i perforert skinn - Girspak-kule i perforert skinn - Matt børstet aluminiumsdekor - Innstigningslister med S-line emblem - S-line emblem på forskjermene - Eksklusive S-line farger: Monza sølv (N9) eller Misano rød (U7) kan velges. 24472,- S-Line Eksteriørpakke fra quattro qmbH (PQD) - Luftinntaket i fronten i S-line design - Sportslig designet diffusor bak i platinium grått - Lakkerte nedre dørlister i bilens farge (standard) - Sportslig design på støtfangere foran og bak - S-line logoer foran og på innstigningslistene - Forkrommede avgassrør (på 4-sylindrede motorer) 14816,- Xenon Plus nær- og fjernlys (PX4) - Inklusiv LED posisjonslys 8550,- Audi Parking System (bak) (7X1) 3317,- Tåkelys foran (8WB) - Kun for 2.0 120 og 143 HK motor, inkludert i 6-sylindrede og 2.0 170 HK - (Vedr. veiledende pris: Inkludert i Norge fra 143 HK av) 1622,- Avtagbart tilhengerfeste (1D2) - Tilhengeren stabiliseres automatisk ved hjelp av ESP - Inklusiv norsk adapter 6409,- Uten modell- og motorvolum-betegnelse (2Z0) 0,- Automatisk avblending av innvendig speil (4L6) - påkrevd ved valg av -- El.innfellbare sidespeil -- Lysassistent -- Lys- og Regnsensor 2138,- Lysassisyent med Lys- og regnsensor (8N7) - Automatisk lys-styring - Automatisk styring av vindusvisker - Coming Home/Leaving Home funksjon - Automatisk avblendig av langlys NB - Forutsetter valg av Automatisk avblending av innvendig speil (4L6) 147,- Pris fra sverige, ca NOK 455. inkl alt av utgifter, ferdig fraktet dit du bor m/ 3år garanti. Å nei, jeg jobber ikke i et firma som selger biler, jeg dreiv bare å så på en tilsvarende fra Sverige sjøl. :-) Edit: Leste bare overskrifta å limte inn det tilbudet jeg hatte fått her. Vel vel, til trådstarter - gratulerer med ny bil :-) Endret 3. april 2009 av kenzuke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå