Gå til innhold

BK: Black and White

Anbefalte innlegg

Jess, da er jeg tilbake nok engang! Denne gangen har jeg prøvd på noe litt nytt. Og nå har jeg faktisk brukt litt tid på å få ting til å stemmer. Jeg ble ganske så fornøyd med resultatet :)

Så kom med ris og ros! :)

1/8s

F6.3

ISO100

Ford_Mustang_Shelby_GT500_2007_06.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jess, da er jeg tilbake nok engang! Denne gangen har jeg prøvd på noe litt nytt. Og nå har jeg faktisk brukt litt tid på å få ting til å stemmer. Jeg ble ganske så fornøyd med resultatet :)

Så kom med ris og ros! :)

Hei, joda, det begynner å bli greit dette. Savner litt baklys på bilen for å skille den ut fra bakgrunnen. Panseret blir rimelig svart på skjermen min så får ikke helt formfølelsen.

Edit: tok bort litt unødvendig kluss

Endret av Kopp
Lenke til kommentar

Jeg savner litt mer former av bilen. Vil tro at du lærer deg lyssetting bedre ved å prøve å belyse bilen "ordentlig" før du begynner å eksprimentere slik. Kun et forslag, men prøv! :)

Endret av OlavF
Lenke til kommentar
Skjønner! Skal se om jeg kan få ordnet det også! :) Ting begynner nemlig og komme seg her nå, nye ideer og løsninger hele tiden ^^

Et lite tips hvis du vil holde deg til et lavt budsjett er å lage deg noen reflektorer. Regner med dette er en lekebil, så da behøver du ikke store greiene. Krøll opp litt aluminiumsfolie og lim det fast til en papplate, reflekter litt lys på bilen via plata, evt bare sett ei ekstra lampe bak bilen :p

Kanskje denne videoen kan være til god hjelp?

http://www.youtube.com/watch?v=RMqmOQK6odM...feature=channel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...