kenmyh Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jess, da er jeg tilbake nok engang! Denne gangen har jeg prøvd på noe litt nytt. Og nå har jeg faktisk brukt litt tid på å få ting til å stemmer. Jeg ble ganske så fornøyd med resultatet Så kom med ris og ros! 1/8s F6.3 ISO100 Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Jess, da er jeg tilbake nok engang! Denne gangen har jeg prøvd på noe litt nytt. Og nå har jeg faktisk brukt litt tid på å få ting til å stemmer. Jeg ble ganske så fornøyd med resultatet Så kom med ris og ros! Hei, joda, det begynner å bli greit dette. Savner litt baklys på bilen for å skille den ut fra bakgrunnen. Panseret blir rimelig svart på skjermen min så får ikke helt formfølelsen. Edit: tok bort litt unødvendig kluss Endret 12. mars 2009 av Kopp Lenke til kommentar
kenmyh Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Skjønner! Skal se om jeg kan få ordnet det også! Ting begynner nemlig og komme seg her nå, nye ideer og løsninger hele tiden ^^ Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Jeg savner litt mer former av bilen. Vil tro at du lærer deg lyssetting bedre ved å prøve å belyse bilen "ordentlig" før du begynner å eksprimentere slik. Kun et forslag, men prøv! Endret 12. mars 2009 av OlavF Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Skjønner! Skal se om jeg kan få ordnet det også! Ting begynner nemlig og komme seg her nå, nye ideer og løsninger hele tiden ^^ Et lite tips hvis du vil holde deg til et lavt budsjett er å lage deg noen reflektorer. Regner med dette er en lekebil, så da behøver du ikke store greiene. Krøll opp litt aluminiumsfolie og lim det fast til en papplate, reflekter litt lys på bilen via plata, evt bare sett ei ekstra lampe bak bilen Kanskje denne videoen kan være til god hjelp? http://www.youtube.com/watch?v=RMqmOQK6odM...feature=channel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå