Gå til innhold

Burde jeg begynne og spille WoW igjen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om dette er nivået på din evne til å ta egne valg så bør du vel strengt tatt gi faen.

 

 

Hvordan kan du egentlig spy ut sånne ting som dette ?

 

Spillet har sikkert forandret seg mye iløpet av den tiden han har vært vekke, noe som gjør det til et vanskeliger valg en normalt om det er verd og prøve det som det er nå eller ikke prøve det,

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Til Trådstarter,

 

hva var det du likte når du spilte det sist gang? var det en spesiel grunn til at du sluttet med wow sist?

 

og er det pvp aspektet eller pve aspektet av spillet du liker mest?

 

jeg kan si at jeg synes personlig det er greit og spille nå,

 

spillet er relativt enkelt får folk flest nå så du burde ikke ha noen store problemer med og lvle og komme in i instancer / raid og pvp gear er også enkelt og skaffe seg nå

 

Og om ikke lenge til kommer det noen gode forandringer som gjør at vis du liker litt mere utfording har du muligheten til dette med ny instance :)

Lenke til kommentar

Valget må du ta selv, men var i samme sitasjon som deg for litt siden og jeg valgt og begynne med wow igjen og angrer ikke et sekund = ) Spillet har forbedret seg meget tiden etter TBC (da jeg sluttet å spille) og det nye de har addet er sykt bra og meget underholdene å spille! Anbefaler deg sterkt å begynne igjen, men du må nesten bestemme selv. Satser dog på at du har lyst å begynne igjen siden du faktisk spør her =)

Lenke til kommentar

Hvorfor skal folk komplisere enkle valg til det latterlige, t.o.m til det nivå å starte en tråd om det? WoW har fått et forferdelig dårlig rykte og ser nesten ut som det er værre enn pesten selv.

 

Valget er lett, har du lyst å begynne å spille WoW gjør du det. Har du ikke lyst lar du vær. Enklere går det ikke ann å få det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...