Gå til innhold

Ny laptop max 6000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener du får utrolig mye for pengene. Hvis du skal bruke det til det du sier så er dette midt i blinken. Bloggin sier seg selv at ikke er noe problem. Kopi fra Worldofwarcraft.com om World of Warcraft og requirements for Windows:

"OS: Windows XP / Windows Vista (with latest Service Packs)

Processor:

Minimum: Intel Pentium 4 1.3 GHz or AMD Athlon XP 1500+

Recommended: Dual-core processor, such as the Intel Pentium D or AMD Athlon 64 X2

Memory:

Minimum: 512 MB RAM (1GB for Vista users)

Recommended: 1 GB RAM (2 GB for Vista users)

Video:

Minimum: 3D graphics processor with Hardware Transform and Lighting with 32 MB VRAM Such as an ATI Radeon 7200 or NVIDIA GeForce 2 class card or better

Recommended: 3D graphics processor with Vertex and Pixel Shader capability with 128 MB VRAM Such as an ATI Radeon X1600 or NVIDIA GeForce 7600 GT class card or better"

Mvh

Jørgen Pedersen

Lenke til kommentar

Jeg har personlig en regel mot å kjøpe bærbare med skjerm på over 15,4". Dersom du velger større blir de klumpete, ressurskrevende og tunge. Ikke særlig brukervennlig, med tanke på at du sannsynligvis er en student. Derfor anbefaler jeg som et alternativ Dell Studio 15 (kr 6,400,-).

laptop_studio_15_design3.jpg

Dell Studio 15:

Intel Core 2 Duo T6400 @ 2GHz

3GB RAM

250GB Harddisk

ATI Radeon HD 3450

6-cellers batteri

Egentlig en veldig flott maskin. Dell er kjent for sin kvalitet ved utvalg av komponenter, og har etter min mening et tiltrekkende design. Umulig å gå feil med den. :)

Lenke til kommentar
Jeg har personlig en regel mot å kjøpe bærbare med skjerm på over 15,4". Dersom du velger større blir de klumpete, ressurskrevende og tunge. Ikke særlig brukervennlig, med tanke på at du sannsynligvis er en student. Derfor anbefaler jeg som et alternativ Dell Studio 15 (kr 6,400,-).

laptop_studio_15_design3.jpg

Dell Studio 15:

3GB RAM

250GB Harddisk

ATI Radeon HD 3450

6-cellers batteri

Egentlig en veldig flott maskin. Dell er kjent for sin kvalitet ved utvalg av komponenter, og har etter min mening et tiltrekkende design. Umulig å gå feil med den. :)

Henger meg også med på den. Dell (XPS) Studio er en av de nye modellene til Dell og noe lengre leveringstid kan forekomme.

Lenke til kommentar

Dell Studio 15:

3GB RAM

250GB Harddisk

ATI Radeon HD 3450

6-cellers batteri

Når ble de det? Kanskje i bedriftsmarkedet, men i forbrukermarkedet har jeg svært dårlig erfaring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...