Nesnitram Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Finnes det noen andre produkter som lett skjuler kviser, pigmentflekker ol. utenom dekkstift. Vet ikke helt selv hva det skulle være, men tenkte det hadde vært greit å spørre vis noen hadde mye greie på slikt Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Produkt og produkt, men ta sol. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Ja, el naturelle. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 foundation og solpudder vil jo dekke litt.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Concealer finnes i mange ulike former. Har man bare små kviser så syntes jeg dekkstift fungerer bedre. Men med pigmentflekker, rødhet osv ville jeg heller brukt en flytende concealer. Blander seg bedre i huden, sålenge du har riktig farge. I noen av de dyrere sminkemerkene selger de også noe som heter correctors. De skal ikke dekke over problemet på samme måte, men mer utjevne det. I stedet for å bruke en farge for å dekke over alt, så er det ulike farger som er beregnet for ulike fargeproblemer. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Har både litt pigmentflekker og kviser i huden (ikke noe voldsomt), samt at jeg er litt mørk under øynene. Hva vil passe best for å jevne ut nyanseforskjellene i huden min? Er gutt, så foretrekker at det ikke er så veldig synelig at jeg bruker sminke Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Dette klippet kan kanskje hjelpe. http://www.youtube.com/watch?v=K01o6nq3HoM...re=channel_page Han har også en del klipp om sminke på menn. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Tusen takk for hjelpen Finner jeg concealer på H&M, Vita, Cubus, Parfymerier o.l? Også lurer jeg på hva som er foskjellen på fast concealer og en dekkstift? Endret 13. mars 2009 av Yohan Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Etter som jeg opplever det så er dekkstifter ofte en del "seigere" og dekker bedre, mens concealere ofte er litt mer flytende og dermed jevner ut mer enn å bare dekke alt med en kompakt farge om du skjønner hva jeg mener. Selv bruker jeg kun dekkstift hvis jeg skal bruke foundation eller noe etterpå da det ofte lettere blir flekker som vises. Men dette er selvfølgelig min mening Edit: Fast concealer er forresten bare et annet ord for dekkstift. Endret 13. mars 2009 av Cinque Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Hva er forskjellen på en god og en dårlig dekkstift? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Om det er bare en helt vanlig dekkstift så er ikke forskjellene alt for store mellom merkene som feks selges på vita. Finner man riktig fargenyanse så er man egentlig sikret. På concealere derimot er det utrolig forskjell i kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå