Winydancer Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 JEg er født i 1989, og vurderer å mekke "9" om til "8" for å komme innpå en 20 års plass til helgen. Noen som har fått suksess med lignende? Ser det godt etter på dette? Er jo gjerne litt mørkt og shabby der de står og sjekker leg. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 JEg er født i 1989, og vurderer å mekke "9" om til "8" for å komme innpå en 20 års plass til helgen. Noen som har fått suksess med lignende? Ser det godt etter på dette? Er jo gjerne litt mørkt og shabby der de står og sjekker leg. Så lenge du er villig til å ta steken og ikke bare leken er det vel bare å prøve. Stødig hånd bør du ha da, men er fullt mulig å få til på mange kort. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Er det ulovlig å prøve å kjøpe Øl, komme inn på ett utested, *gå på kino *, kjøre røyk/snus med fake ID?Jeg skjønner jo at vi kan bli sendt på dør om de ikke tror oss men er det ulovlig å prøve seg?? - Takk for svar x] Ja du blir politiannmeld og får rulleblad. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 snip Blir ikke du 20 i år da ? Kan du ikke bare vente litt ? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Er man 19 og kommer og ser edru ut på et utested med 20 års aldersgrense kan det jo være du blir sluppet inn, men at dørvakten sier at om han ser deg med et spritglass i hånda bærer det rett ut. Slik var det i hvertfall for meg, men nå gikk vi alltid på samme pub og dørvaktene var greie med oss så lenge vi gjorde som han sa. Mange år siden dette nå da, og utestedene kan jo ha blitt strengere for alt jeg vet, men hadde jeg stått i døra hadde du kommet inn, men med beskjed om at du kun har en sjanse før det bærer ut. Endret 18. mars 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Så lenge du er villig til å ta steken og ikke bare leken er det vel bare å prøve.Stødig hånd bør du ha da, men er fullt mulig å få til på mange kort. Hmm. Frister å teste det ut.. :E snip Blir ikke du 20 i år da ? Kan du ikke bare vente litt ? September. Alt for lenge til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Bare hold på legget når du viser det fram, så hvis det vekker mistanke beiner du vekk. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Vil vel være ganske mistenkelig å tviholde på kortet om dørvakten vil se på det da. Hørtes ikke ut som en veldig gjenomførbar plan da de fleste dørvakter tar kortet fra deg for å se nærmere på det. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 vis noen tar deg for fake id så spis den da har de ingen bevis Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 vis noen tar deg for fake id så spis den da har de ingen bevis Spise ett plastkort? Hmmm.. DIGG Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) vis noen tar deg for fake id så spis den da har de ingen bevis Spise ett plastkort? Hmmm.. DIGG bedre en å bli tatt for dokument forfalskning. høres deilig ut ikke sant Endret 19. mars 2009 av Markelure Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 ja faktisk du greier ikke å brekke opp ett plastkort i små nok deler til at du kan spise det anyway. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 ja faktisk du greier ikke å brekke opp ett plastkort i små nok deler til at du kan spise det anyway. var ment som kødd vis du ikke forstod det jaja Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Det skjønte jeg -.-' Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Digg å drite ut det kortet etterpå da :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Å drite kort er sikkert en kort prosess hahahaha Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Å drite kort er sikkert en kort prosess hahahaha den var faen så tørr, men litt morsom. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Dersom dokumentet du forsøker å bruke til å legitimere deg med er falskt, eller tilhører en annen person er det ulovlig. Hvis du derimot bruker et dokument som tilhører deg og er ekte, er det fullt lovlig. Alså, hvis du er under 18 kan du fortsatt forsøke å kjøpe øll eller komme inn på et utested, å håpe den som sjekker legg ikke orker/gidder å lese datoen. Dette fungerte veldig fint med lettmotorsykkel-lappen helt frem til mopedlappen ble flyttet til samme kort som bil-lappen, siden alle kun sjekket at det var ekte, og at det var deg det var bilde av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå