vofferud Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hei så på hardisken min at jeg hadde igjen 35GB, så etter jeg skulle laste ned noe sjekket jeg igjen, da var det 5Gb igjen. hvordan kan dette skje?? jeg hadde ikke kommet langt i nedlastningen fordi det gikk så tregt å jeg hadde bare instalert et lite program først. hva kan det være? takker for svar! Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Ja er det torrent du laster ned? Ivertfall med torrenter så bruker du den plassen som hele filen bruker når den er ferdig nedlastet helt fra starten av så hvis du trykker last ned en torrent på 10GB så bruker den 30GB under hele nedlastingen slik at man ikke skal få full haddisk før den er ferdig.... sikkert sånn med andre nedlastingstyper også.... Mvh ArneAustenaa Endret 12. mars 2009 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 oi shit da er det sikkert det. takk skal du ha! ble litt skremt da jeg hadde så lite igjen. har merket før at jeg har brukt mye mer plass når lastet ned noe, men da jeg har instalert det har det blitt mer plass igjen. så litt rartt men tusen takk for svar:) Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 forresten er jeg ikke så sikker på det nå, fordi nå etter det har stått noen timer, har det gått fra 25GB til 18 etter jeg har lastet ned noen fler GB. så det skulle vel ikke ksjedd da? litt kjedelig fordi jeg har bare 18 GB igjen på harddisken så litt kjedelig hvis jeg går helt tom:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå