sliz3r Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Heisann. lurte på om det var noen her som hadde noen tips til og forbedre min laptop? i og med jeg synes den er litt vel treig og skulle gjerne hatt den litt raskere til evt WoW. Går greit og spille sånn sett. men nesten hele tiden så er det Fps(frames per second) 18 så dropper den til 1 så det blir da umuligt og spille. Prøvde finne skjermkort drivere for og oppdatere men endte opp med nada(0) er det noen andre tips utenom skjermkort drivere? kjører på windows xp og har deaktivert alle oppstartsprogrammer i msconfig. Toshiba equium L30-149 er model navnet på denne pcen:) Takker med alle svar på forhånd! mvh Alex Lenke til kommentar
uniqum Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Heisann. lurte på om det var noen her som hadde noen tips til og forbedre min laptop? i og med jeg synes den er litt vel treig og skulle gjerne hatt den litt raskere til evt WoW.Går greit og spille sånn sett. men nesten hele tiden så er det Fps(frames per second) 18 så dropper den til 1 så det blir da umuligt og spille. Prøvde finne skjermkort drivere for og oppdatere men endte opp med nada(0) er det noen andre tips utenom skjermkort drivere? kjører på windows xp og har deaktivert alle oppstartsprogrammer i msconfig. Toshiba equium L30-149 er model navnet på denne pcen:) Takker med alle svar på forhånd! mvh Alex her kan du finne drivere toshiba og her er den einaste skjerm driveren eg fant til L30 på XP toshiba skjerm drivar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå