tommorner Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Vet noen om det er mulig å få Windows XP til å oppdage at det er mer en 3,5GB RAM (internminne)? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Eg trur ikkje det er mogleg. Iallefall ikkje i 32 bits utgåva. Tråden din er forøvrig feilposta trur eg. Rapportert Lenke til kommentar
tommorner Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Eg trur ikkje det er mogleg. Iallefall ikkje i 32 bits utgåva.Tråden din er forøvrig feilposta trur eg. Rapportert Lenke til kommentar
tommorner Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Trur du ikkje det! Vista og Windows 7 skal vist kunne det så da må det være mogeleg i XP og? Endret 12. mars 2009 av tommorner Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ja du kan få XP til å "se" mer enn 3,5GB ram, men da må du oppgradere til 64bit (utifra det du skriver så antar jeg at du har 32bit). Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Trur du ikkje det!Vista og Windows 7 skal vist kunne det så da må det være mogeleg i XP og? Som nokon nemner så kan du nok endeleg få Windows til å sjå dei ekstra ramma dine, men du dreg neppe nytte av dei. Sjå litt i denne tråden for kjelder og tips frå andre brukere om du treng fire strekar under svaret! Men det er noko matte med i spelet her óg. Mange gode svar i tråden eg lenkar til - sjå på den du. Endret 12. mars 2009 av steffenz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå