Armador Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 NYTTIG SPEC: PSU: OCZ 720 w (ja, overkill) HK: ASUS Crosshair SK: Foxconn GT8800 Prossessor: AMD 5600+ Hjemmemekka... En dag reagerte ikke dataen da jeg skulle skru den på. Lysene på hovedkortet lyser, men dataen reagerer ikke. Har prøvd dette (Har to datamaskiner, som jeg lett kan bytte komponenter mellom): - Bytte strømswitch (av og på bryter) (kunne vært så enkelt) - Prøvd å bytte 24Pin'en på PSU'en (koble PSU fra den andre dataen) - Byttet prosessor (begge funket) - Byttet RAM (fungerer fint) Så jeg tror det er HK som er problemet, men det lyser? EVT PSU? Har ikke byttet harddisk, men pc'en skal jo skru seg på uten dette. Har jeg glemt noe som er nødvendig for å skjønne, let me know! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 kan virke som om det er et Hk problem ja ... Lyset på Hk lyser konstant eller? Hvis du testet en annen PSU og det fortsatt ikke virket er det vel ikke det som er problemet ... Lenke til kommentar
Armador Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Byttet HK og det var problemet, rart men sant... Noen som aner hva som mest sannsynilg er grunnen til at et HK blir ødelagt, det er jo et bra HK? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå