tuXP-G Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 optiske enheter skal lakkes svarte til helga, og floppy, ikke mobb hjemmeside skillz'a mine, kameraet er ikke mitt, muttern kjøpte det for 600 spenn eller.no og kjeft, jeg kan ikke ta bilder, har aldri sagt det heller. du har ikke en positiv ting å si? Some are meant to be the lamers of the world too Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 jaja det blei hyttetur denna helga da... men jeg lakka frontene så det ser fett ut nå! hjemmesiden min blir oppdatert om en time eller no sånt da... Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 hjemmesiden er oppdatert. Har nå tegna nemi på sida, men det ble ikke helt bra, så jeg må antakeligvis går over med mer lakk og tegne på nytt igjen.. kanskje finne en annen metode, for jeg suger som sagt til å tegne. Eller lakka jeg PSU med UV-lakk da... ser ikke veldig l33t ut, men det funker... next up: lakking av hovedkort maybe... Lenke til kommentar
kokken Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 hehe... din mobb er jo ok.. men ikke noe spess.... ikke når du har sett så mange bra.... så jo ut som om du er litt skelven på handa når du har saget. . . . men som din første modd er det vell helt ok.. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 ehehe hvor da? jeg sagde for første gang nå, og hvis du sikter til bokstavene så ja, dem dreit jeg meg litt ut på.. men it's more to come, ikke bare det du ser nå.. må bare finansiere sakene... Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 ah ffs... begynner å bli ganske lang thread jo! men men, får meg dremel, stikksag og bor i posten snart... synd disse kom så seint ellers kunne jeg jo virkelig ha jobba ordentlig her... men men... offisielle siten for mine modding-updates er http://www.ho-man.cjb.net kommer til å jobbe litt med den siden til helgen når det ikke er skole osv... Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 fått opp en ny artikkel. Sorry for forlenging av thread, men bruker kun denne for alle nyheter om siten osv... mye greiere enn 15 forskjellige threads... fått opp "Nybegynnerguide: Bygging av PC" og "Case-mod" siden... Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 nå er godiset bestilt fra elfa, så snart blir det to stk hjemmelagde viftestyringer follow me.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå