tuXP-G Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Har nå begynt på mitt überkule case-mod prosjekt og bilder vil komme. Har sagd ut hull til vindu, kjøpt inn lakk og får plexi idag antar jeg... BTW!!! Stikksag anbefales på det varmeste... hadde ingen problemer bortsett fra støy (kjøp ørpropps) og splinter som spratt litt rundt omkring, men bruk briller og hansker så går det greit. Brukte fintagget blad for metall kjøpt på clas ohlson, trengte et blad for hele døra (Chieftec Midi-tower) så det va jo greit. Gjorde en liten feil ved låsen, men gidder ikke å rette den opp nå. Dessuten så ser "hjemmelagd" bedre ut enn ferdigprodusert! Lenke til kommentar
Stitch Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Bilder?! Har nettopp gjort akkurat det samme faktisk! Ble ferdig for 5 min sia. Stikksag anbefales her også! Lenke til kommentar
Zeroproof Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Ser ikke ut som han har lyst Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Har nå begynt på mitt überkule case-mod prosjekt og bilder vil komme. Har sagd ut hull til vindu, kjøpt inn lakk og får plexi idag antar jeg... BTW!!! Stikksag anbefales på det varmeste... hadde ingen problemer bortsett fra støy (kjøp ørpropps) og splinter som spratt litt rundt omkring, men bruk briller og hansker så går det greit. Brukte fintagget blad for metall kjøpt på clas ohlson, trengte et blad for hele døra (Chieftec Midi-tower) så det va jo greit. Gjorde en liten feil ved låsen, men gidder ikke å rette den opp nå. Dessuten så ser "hjemmelagd" bedre ut enn ferdigprodusert! Gjorde også det samme og jeg glemte akkurat det samme som han. Nemmelig ørepropper og briller Ble et veldig pent kutt Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 sorry men pc'en har vært avslått de siste 3 dagene fordi jeg lakka fronten... dessuten så har det blitt litt småskader her og der, og skole i tillegg forsinker prosessen bare... men siden er da oppe, bare klikk på bildene så kommer de opp (lagde den veldig fort) http://www.home.no/dropit33 Lenke til kommentar
Thorin Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 jeg syns det ble ganske pent jeg. men jeg er jo ubern00b. forresten , du har lik nettverkskabel som meg Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Joda, sikkert nicere enn min lakkering som gikk til faen! Skal prøve å få sprengt det gamle chieftec`et i lufta! Men hvorfor ikke lakka undersida? Og det kan være litt lurt å ta av håndtaket på døra når man skal lakke! Ganske mye lettere da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 http://www.home.no/dropit33 Null bilder Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 manglende bilder tar jo helt av Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 tuXP-G skrev: http://www.home.no/dropit33 Hva format er bildene i? for her og sansynligvis a hos andre folk kommer ikke det bilder. Lenke til kommentar
Jibril Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 jeg fikk opp bildene... men det var etter jeg hadde trykka på dem da. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 sorry men pc'en har vært avslått de siste 3 dagene fordi jeg lakka fronten... Du vet at du kan ta *av* fronten Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Du vet, det finnes mange, laaangt bedre, og gratis hjemmesidegeneratorer enn Word. Noe jeg ville anbefale på det varmeste! Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 ahaha jaja folk... hør her... jeg skreiv "trykk på bildene så kommer de fram". Det er bare å gjøre det, isteden for å være så late. Og iver89 eller.no: ja, jeg vet det, bruker dreamweaver selv... men detta skulle bare være en kjapp side for å vise til allmenheten at jeg kan modde jeg og! Og til deg som nevnte fronten: Ja jeg tok den av, men kablene, dvs power sw osv ble jo da med. Gadd ikke å fikle med å ta av knappen. Til deg som sa noe om håndtaket: Jeg prøvde, men klarte ikke å få av det jæ*** håndtaket. :oops: Så der er det folk, forklaringer i hutt og pine. Og ja, jeg skal lakke bunnen også, slapp av. Imorra skal floppy og kabler lakkes (har alle kabler surra inn i svart PVC teip) og forhåpentligvis skal jeg få prøvd å male/tegne Nemi på sida... fortsett med spørsmål osv, jeg svarer velvillig! Lenke til kommentar
DCP Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Eh. Når det gjelder låsen/håndtaket i sidedøren. Hvorfor tok du det ikke av slik at du slapp å teipe over og få slike stygge kanter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 tuXP-G: Hvor kjøper du UV lakk? Veldig fin mod :wink: Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Håndtaket er meget lett å ta av! Først , så ser der med den saken som faktisk skal låse døra , der er det en mutter som du skrur løs , tror også der er en skru som må løs! Så drar du håndtaket bak og vips er det løst! Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 27. april 2003 Forfatter Del Skrevet 27. april 2003 ok takk for forklaringa, skal nok få fjerna håndtaket og fått fiksa de kantene. Akkurat nå se venter jeg på at lakken skal tørke på kabler og floppy sånn at jeg kan få starta opp pcen igjen. UV-lakken kjøpte jeg på biltema. Sjekk siten min http://home.no/dropit33 så ser du hva jeg har skrevet der. Husk å trykke på bildene for at de skal synes! hehe, takk for alle positive kommentarer jeg har fått alle negative også for den saks skyld... man lærer man lærer :wink: Håper jeg får begynt å male idag as... bilder kommer ihvertfall så fort UV-katodene mine kommer i posten. Vil gjerne ha med litt før og etter bilder på UV-malinga på vifter og kabler... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå