CoconutJoiner Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Sitter å leker meg med den nye 35mm. Ble et slags high-key bilde. Liker de duse fargene. Kunne sikkert med fordel brukt blitz for å få lavere iso og kjappere lukketid men neida Rett fra kamera. Exif: ISO 3200 f/1.8 1/20 sec 35mm Endret 12. mars 2009 av shakudu Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Herlig bilde! Dette likte jeg ! Lenke til kommentar
thorou Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Syntes bildet ble litt for "gult" jeg... Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Her ble det veldig gult ja. Kunne tenkt meg litt tettere utsnitt også jeg Koselig uttrykk da! Ville kanskje vurdert og stilt ned ISO-en og blendet ned ett par blendere. Ble litt foruskarpt også. Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Her ble det veldig gult ja. Kunne tenkt meg litt tettere utsnitt også jeg Koselig uttrykk da!Ville kanskje vurdert og stilt ned ISO-en og blendet ned ett par blendere. Ble litt foruskarpt også. Joda, men da måtte jeg ha brukt blits. Var like før jeg måtte bruke ISO 6400 for å få en akseptabel lukketid så litt bevegelsesuskarphet ble det. Korrigerte ikke gulfargen da jeg syns det liknet litt på et gammelt falmet foto sånn som det ble og jeg likte det Endret 12. mars 2009 av shakudu Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 - Totalt feil hvitbalanse - Uskarpt - Usjarmerende med rennende nese Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Den lave dybdeskarpheten ødelegger også barnets venstre (høyre på bildet) øye. Ellers et koselig bilde, men jeg foretrekker alltid et lite smil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå