Gå til innhold

Aopen Geforce 4 MX440SE-V64 Hvorfor er kortet så billig?

SiggyT

Anbefalte innlegg

Kjøpte dette kortet hos MPX for noen uker siden for kun 399,- . :smile: Riktignok var det "ukens tilbud" og koster idag ca. 550,-, men er det noen som kan si meg hva som er så dårlig med dette sammenliknet med andre GF4 kort som normalt koster det dobbelte og tredobbelte? Er dette kortet like bra som de dyrere GF4 kortene hvis man ikke spiller spill? Er klar over at kortet "kun" har 64MB minne, men allikevel?? :o

Innbiller meg ellers at mange nyere PC'er med topp spesifikasjoner er direkte "overkill" for vanlige voksne brukere som ikke bruker PC'en til

spill....

Hvis dere ser på signaturen min så ser dere at jeg har en noenlunde oppdatert maskin. Kona sitter ved siden av meg med sin P3 / 600 MHz / 256 MB . Synes ikke at hennes maskin er merkbart tregere enn min. Det som er flaskehalsen for oss begge er momenter som: ustabil ASDL

linje, nettverkssetup osv.

Ble litt "of topic" her etterhvert, men alt har jo egentlig med at det er lett å bli forledet til å bruke pengene på feil ting. For oss hadde det kanskje vært mer fornuftig å bruke pengene på raskere ASDL linje og at vi begge kjørte P3 enn at jeg brukte 5.000,- på å bygge meg ny PC.... :-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen merkbar forskjell på det kortet du kjøpte, og dyrere GF4 kort, hvis du ikke spiller. Ditt kort er brukbart til spill også, men å spille de nyeste spillene i høye oppløsninger er uaktuelt. Tror nok du har gjort et riktig valg med å kjøpe et så billig skjermkort.

64MB kort er dessuten mer enn nok. Jeg har enda ikke sett et spill eller et program som yter bedre med et 128MB kort.

Lenke til kommentar
Ingen merkbar forskjell på det kortet du kjøpte, og dyrere GF4 kort, hvis du ikke spiller.  Ditt kort er brukbart til spill også, men å spille de nyeste spillene i høye oppløsninger er uaktuelt.  Tror nok du har gjort et riktig valg med å kjøpe et så billig skjermkort.

Takk, du skjønte tydeligvis meldinga :)

Lenke til kommentar
Ingen merkbar forskjell på det kortet du kjøpte, og dyrere GF4 kort, hvis du ikke spiller.  Ditt kort er brukbart til spill også, men å spille de nyeste spillene i høye oppløsninger er uaktuelt.  Tror nok du har gjort et riktig valg med å kjøpe et så billig skjermkort.

Takk, du skjønte tydeligvis meldinga :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...