After Dark Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Synes dette var en god ide i begynnelsen, men nå som det har gått litt tid så synes jeg at Oppslagstavlen begynner å bli litt dominerende. Synes tråder blir flyttet dit mer eller mindre i hytt og pinevær selvom flere av dem faktisk har et diskusjonsgrunnlag som iallefall jeg mener hører hjemme under hovedkategorien. Kansje deffinisjonen på en klar, definert problemstilling virker litt flytende for mange? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Etter å ha erfart den nye kategorien en tid har jeg nå gjort meg noen refleksjonen rundt den. Det som i utgangspunktet var positivt er kanskje ikke like positivt lenger. Undertegnede var tidligere svært glad for denne kategorien. Ser du etter uttalte undertegnede noe av det samme. Geir gjorde så en presisering som klargjorde intensjonen med kategorien. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Har vel ikke noe å si om hvorvidt Oppslagstavlen er for dominerende eller ikke!? For å ta et eksempel så flyttes tråder om dødsstraff og forhold i norske fengsler til Oppslagstavlen nå mens dette tideligere var i hovedkategorien. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Føringene for hva som skal flyttes er ikke satt i stein. Så det kan nok hende at noen tråder flyttes uten at det er grunnlag for det. Om dere mener det har skjedd så send meg en PM, så ser jeg på det. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå