natolars Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Jeg har ganske nylig flyttet til Bodø og tok det for gitt at jeg kom til å få god 3G-dekning her. Slik er det imidlertid ikke. Jeg bor midt i byen og har _aldri_ 3G-dekning hjemme. Av og til når jeg er ute og går kommer 3G-symbolet frem, men det forsvinner som oftest ganske raskt. Har sjekket dekningkartet på NetCom's hjemmesider og det skal helt klart være deking overalt hvor jeg beveger meg til daglig. Har også gjort er lite søk her på Amobil's forum og det var visst én annen bruker som opplevde det det samme som meg. Er NetCom's 3G-dekning oppskrytt? Men nå har jeg uansett bestemt meg for å skifte operatør fra Chess til OneCall og får dermed Telenor-dekning. Forhåpentligvis er den bedre... PS! Mobilen min er en SE W850i, hvis det har noen betydning... Endret 12. mars 2009 av natolars Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 NetCom's dekning i Bodø er ikke helt på topp, nei. Ville ha sendt en mail til kundeservice om dette. Alle deres sendere skal vel egentlig ha 3G-dekning nå, men det kan jo være at noen enda ikke er oppgradert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Alle deres sendere skal vel egentlig ha 3G-dekning nå, men det kan jo være at noen enda ikke er oppgradert. Nei. De som har 3G skal nå ha turbo-3G. Finnes fortsatt noen sendere uten 3G. Lenke til kommentar
natolars Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Da er operatør-skiftet et faktum og jeg har for første gang 3G-dekning hjemme! :-) Så da vet man at Telenor har bedre 3G-dekning i Bodø, enn det Netcom har. :-) Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Syns generellt sett netcom har dårligere dekning enn telenor jeg... Har vært i netcom sitt nett siden lanseringen av iphone 3g og har merket tydlige forskjeller mellom netcom og telenor både med iphone og 2 andre telefoner jeg har hatt. Netcom kommer alltid dårligst ut, og enkelte steder hjemme eller på mitt lokale kjøpesenter har jeg ikke dekning i det hele tatt hvor jeg hadde full dekning med telenor tidligere... Dette er utenfor Bergen :/ Endret 31. mars 2009 av Pansergnom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå