DaXoN Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Dette blir vanskelig og forklare men jeg skal prøve Jeg hørt "historier" om folk som frakter verdifulle ting alt ifra verdipapirer til diamanter og andre varer får folk som ikke kan / tør dette selv, det sier seg selv at det er kanskje ikke den mest trygge jobben men en grei jobb siden det handler om ting man kan bære på selv og ikke trenger transport midler utenom det du trenger får og komme ifra a til b lurer på om dette gir noen mening og om det finnes noen form får sånn jobb? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det er vel diverse vaktselskaper som driver med dette. Eller vektere med spesielle kurs. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Noen andre som vet om noe som kan passe til dette? Lenke til kommentar
1410Gausdal Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det er Vaktselskaper som tar seg av dette, som feks Loomis og Vakt Service som jeg kan komme på nå i farta. Vet at noen av gutta jeg jobber med i Infratek (Tidligere Hafslund) har kjørt endel verditransport i utlandet, da tenker jeg på verdifulle gjenstander som skal på auksjon/museum osv. MEN, ikke hvem som helst blir tatt ut til de oppdraga der. For å bli verditransportør så må du først ta Vekterkurs, for så å ta ranskurs. er det no mer du lurer på så er det bare å ta forbindelse med feks Loomis eller vakt service. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå