hojohansen Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Lurer på å kjøpe meg Gretsch G5128, er det noen som har vært borti den? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Eller bør jeg heller kjøpe PRS SE SCTS Singlecut Tobacco? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Det var nå to veldig forskjellige gitarer: En solid body med humbuckere og en boks med single coil DeArmonds. Det er umulig å si hva som er best for deg av de to uten at du sier noe om hva slags musikk du skal spille på gitaren. Geir Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Valget falt på en Ibanez as-103 Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 For fremtidige lesere som lurer på om G512x serien, kan jeg si at det er noe av det lureste jeg har kjøpt noen gang. Solid bygget, ser dødskule ut (får masse kommentarer på den etter konserter), lyder helt fantastisk (etter min smak) og er selvfølgelig konge å spille på Jeg liker når gitarene har litt størrelse (noe denne har), men det er det ikke alle som liker. En annen ting jeg digger med denne, er at det er ingenting i veien for hånden som du kan komme borti hvis du spiller litt fete og avanserte rytmer, noe som det ofte er på flere gitarer. Den dekker også utrolig mange sjangere, eneste jeg går utifra at den ikke passer til er tung metal, men det har jeg ikke fått testet den på, da jeg ikke spiller det. Jeg spiller for det meste rock, og litt pop. Tips: Ta av pickguarden, den ser mye stiligere ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå