SVD Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Grunnen til at jeg anbefalte å se filmen Zeitgeist var for og prøve og få folk til og åpne øynene sine, ikke at de skulle tro på alt. de sier (hvis jeg ikke tar feil) at man ikke skal tro på filmen faktisk, men skal se en sak fra flere sider. poenget med filmen var vel heller aldri at alt i den var sant, men at man ikke skal tro på alt man hører. ting som kommer fram i filmen som jeg tror er sant er blant annet: *Amerikanerene angrep ikke Afganistan og Irak for og frigjøre folket, men av interesser (Punkter: Olje, Iran, våpenidustri, Israel.) *Kristendommen ble skapt av romerene for og kontrollere folket, mye ble lånt/kopiert fra egyptisk tro. Mistenker USA til og ha noe med twintowers og gjøre, også mistenksomt at det ikke ble frigjort mer enn to kameravinkler av flyet som "styrtet" ved pentagon når det var runt 50 kameraer som skulle ha tatt opp, og at det ikke finnes et flyvrak. ( http://www.youtube.com/watch?v=e4yXVFDQjV4 ) MEN jeg er faktisk villig til og bytte mening, hvis noen kommer opp med overbevisenede. Edit: sorry, kanskje litt OT. Endret 18. mars 2009 av SVD Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Hvis filmen ikke representerer sannhet, er den ikke noe å anbefale dersom du ønsker at folk skal åpne øynene sine. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå