Basusjernet Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Er også du alergisk mot ordet "skape" Mirza ? Suleman Mirza > http://www.youtube.com/watch?v=zaBsshIYT2w Jeg bare påpekte et par ting som jeg la merke til jeg, IHS. Du får kommentere på disse, og ikke en av de altfor mange stråmennene du må ha i skapet ditt. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hvis 666 er et tegn, hva er i så fall budskapet? Er det bare branding? Lenke til kommentar
IHS Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hvis 666 er et tegn, hva er i så fall budskapet? Er det bare branding? 666-tallet var opprinnelig ikke et tegn. 666-tallet representerte et menneskes tall. Åpenbaringen > Her gjelder det å ha visdom. La den som har forstand, regne ut dyrets tall! For det er et menneskes tall, og tallet er 666. Åpenbaringen henter flere av sine bilder fra gamletestamentet. 666-tallet nevnes i gamletestamentet i tilknytning til Salomo, Israels konge. GT > Det gullet som Salomo fikk inn på ett år, veide 666 talenter. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Så når jeg ser 666 åpenbare seg i ketchupen på speilegget mitt. Er det meningen at jeg skal tolke dette som et spesiellt budskap, eller skal jeg bare bli generellt skremt? Lenke til kommentar
RWS Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Så når jeg ser 666 åpenbare seg i ketchupen på speilegget mitt. Er det meningen at jeg skal tolke dette som et spesiellt budskap, eller skal jeg bare bli generellt skremt? Tror du bare kan ta deg en gennerelt god og lang latter på bekosning av alle de overtroiske stakkarane der ute som tror at dette har noe som helst betydning Idiotisk overtro.... ! Men de som tror dette går antagelig ikke under stiger heller... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Vist du våknet akkurat 03.00 så skal jeg gå med på at det var ett tegn fra satan! er det dette tidspunktet man kaller for "åndenes time" el? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hadde eg registrert meg ein dag seinare på dette forumet hadde eg vore satan! Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hadde eg registrert meg ein dag seinare på dette forumet hadde eg vore satan! Haha Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hadde eg registrert meg ein dag seinare på dette forumet hadde eg vore satan! Det var nesten! Tenkte jeg skulle sjekke om jeg hadde en morsom registreringsdato jeg også, og neimen var det ikke to år på dagen siden jeg registrerte meg. Det var litt av et sammentreff! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) ( 333 innlegg / 20% av dette medlemmets aktive innlegg )Hjelp! Halvveis djevel da eller? Endret 26. april 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå