Gå til innhold

Tegn fra Satan?

Anbefalte innlegg

Hallo....

6 tallet er jo helt ytterst på tastaturet på tlf'n din og du her helt sikkert kommet bortat uten å ha lagt merke til det.. :roll:

Har selv gjort det der noen ganger, men da med 999, 111, 444, og så videre...

Det rare er jo at du ikke hadde skrevet en dritt om det hadde stått noe annet enn tre ganger 6 der... he he....

Overtro...

Hørt om det?

Der gikk du NESTEN på en smell gitt... he he

Vet hvordan det er, har selv kjelleren funn av vorte-orker som er noe herk å få ut igjen når de først har satt seg i veggene.... De må bankes ut med hellige knortekjepper samtidig som du sier navnet på huseieren bakvendt med både inn og ut pust og det er hardt arbeid skal jeg si deg...

Så fortvil ikke, trykk bare på tilbake tasten og slett tallene og vær glad det ikke var vorte-orker du var kommet ut for.. :D :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lQle7N2M

Nylig arkelogi har forresten bevis at dyrets tegn faktisk er 616 og ikke 666.

Hjernen er veldig god til å gjenkjenne igjen ting man har sett før, og spesielt når disse tingene er knyttet opp til sterke følelser.

Jeg ser tallet 42 over alt etter at jeg leste hitchhiker's guide to the galaxy, det er en veldig menneskelig ting og du kan velge vilkets som helst tall og du vil legge merke til det over alt.

Du har nok bare litt Hexakosioihexekontahexaphobia :p

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar
Du har nok bare litt Hexakosioihexekontahexaphobia :p

lol

Lå mobilen på nattbordet eller i senga og var du ganbske groggy før du la deg? Er trådstarter en søvngjenger?

For å si det slik hvor mer du tenker på dette, føler du da mer uro? Hvis ja, så er det en mulighet, men blir du noengang sikker/ tilfreds med svaret?

Nattbordet. Er ikke søvngjenger så vidt jeg vet. Føler ingen uro, men ble ganske sjokka.

Lenke til kommentar

Satan?

Sikker på at det ikke var vår gode venn Horus :dribble:

stelefrontmed.gif

The Stèle of Revealing (also called Stèle 666) was discovered by Aleister Crowley and his wife Rose in the Boulaq Museum in Cairo, Egypt on March 18, 1904. For the previous two days, she had been receiving the message, “They are waiting for you” and claimed that it was from Horus. When Aleister took her to the museum to point out the speaker to him, she finally settled on this small, unassuming funerary stele. What struck Crowley was that it did indeed show Horus, and attached to the top was the exhibit number: 666, the number that he strongly identified himself with. The discovery of the Stele of Revealing was an important step in the events leading to the writing of The Book of the Law.

http://www.thelemapedia.org/index.php/Stele_of_Revealing

En annen ting.

Bibelen er på ingen måte klar på at 666 er satan.

Bibelen sier følgende om 666:

De som vendte hjem fra Babylonia

Dette er tallet på Israels menn: 3 Av Parosj-ætten 2172, 4 av Sjefatja-ætten 372, 5 av Arak-ætten 775, 6 av Pakat-Moab-ætten, etterkommere av Josva og Joab, 2812, 7 av Elam-ætten 1254, 8 av Sattu-ætten 945, 9 av Sakkai-ætten 760, 10 av Bani-ætten 642, 11 av Bebai-ætten 623, 12 av Asgad-ætten 1222, 13 av Adonikam-ætten 666"

Salomos rikdom

14 Det gullet som Salomo fikk inn på ett år, veide 666 talenter. 15 Dertil kom avgiftene fra kjøpmennene og inntektene fra karavanehandlerne, fra alle araberkongene og fra stattholderne i landet.

Dragen og de to dyrene

15 Det fikk makt til å blåse liv i dyrets bilde, så det kunne tale, og til å få drept alle som ikke tilba dyrets bilde. 16 Det tvinger alle – små og store, rike og fattige, frie og slaver – til å ha et merke på sin høyre hånd eller på pannen. 17 Og ingen kan kjøpe eller selge noe uten å ha dette merket: dyrets navn eller det tall som svarer til navnet.

18 Her gjelder det å ha visdom. La den som har forstand, regne ut dyrets tall! For det er et menneskes tall, og tallet er 666.

666 is the value of Sorath the "Olympic" Solar spirit; and that of Ommo Satan, the "Evil Triad" of Satan-Typhon, Apophras, and Besz. (For the latter, see Crowley's "Rite of Sol" and the Neophyte ritual of the original Golden Dawn.)

666 is the value of Shem Yeheshuah, i.e. "The Name Jesus."

The name Kamuret from the Parsival legend also sums to 666.

When Crowley was on the stand in a libel case, he was asked about his identification with the number 666. He replied, "It means merely sunlight. You may call me Little Sunshine."

William Wynn Westcott, a founder of the Golden Dawn, wrote a monograph on the topic of the number 666. His own initials, transliterated into Hebrew, give 6 6 6 (vau vau vau).

http://www.thelemapedia.org/index.php/666

Endret av analkløe
Lenke til kommentar

sier bare it's better to rule in hell, then it is to serve in heaven.

Over til 666, du hadde ikke lagt merke til om det var andre tall, 666 er så kjent at det vekker oppmerksomheten. Mest sannsynlig så har du nok trykket mange ganger før andre tall, og at det ved ren sannsynlighet ble 666 denne gang.

Selv legger jeg ofte merke til reg nr på biler som har 666 i seg og fniser over det hver gang.

Tegn fra statan, hmm kanskje? Kanskje han er ute etter sjela di!!!! :devil:

Lenke til kommentar

WOW!! :wow: :wow: :wow:

sammentreff

Jeg våknet opp å så 333 på min tlf.

Det er det helligste av alle tall. 3 * 3

Er det et tegn fra GUD?

Er jeg spesielt velsignet?

er bare tastet jeg feil når alarmen gikk?

Lenke til kommentar

Det artige med å se etter et mønster er at etterhvert så skjer det, kan fort havne i en psykose og oppfatte at noen kommuniserer med deg gjennom f.eks. TVen :ph34r:

SÅ ja.. tegn fra Satan, Gud eller TVen er fullt mulig og like fullt umulig, men hva kommer ut av en slik kommunikasjon?

Er det i hele tatt ønskelig å kommunisere med en av de falne?

Endret av Ba'al
Lenke til kommentar

Jeg har hatt mange ulike utilsiktede tallkombinasjoner på mobilen min. Aldri 666, men forundrer meg ikke i det hele tatt at det kan skje.

Sånt småtteri holder ikke. Hvis djevelen vil gi deg et tegn, får han stige opp fra en avgrunn mens ti tusen smådjevler synger hans lovpris til lyden av basuner og han brøler JEG ER KOMMET FOR Å HENTE SJELEN DIN!!!!

Hvis alt han makter er litt klåing på en mobil, kan det ikke være mye to i fyr'n.

Lenke til kommentar

Nevnte noen at menneker er eksperter på å se mønster der det ikke er noen mønster?

Ikke?

Vel, bare se hva vi mennesker klarer å presentere medforeksempel konspirasjons teorier... Her er møsnter gjennfinning i stor skala dere så det er jo ikke så rart at noen ser 666 og tror det er satan selv som har fiklet med mobilen.. he he...

Som mange har nevnt, hadde det vært et hviken som helst annet tall hadde du ikke reagert i det hele tatt... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...