UUnreal Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Kryptere filer og mapper lett med passord. Ikke så tungt som truecrypt. Det har jeg testet. Endret 12. mars 2009 av UUnreal Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Merkelig innlegg, hva brukte du? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Merkelig innlegg, hva brukte du? Truecrypt, men jeg vil ha noe enklere å kryptere med. Trenger jeg å gjenta det enda en gang? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det var in all fairness ganske kryptisk førsteinnlegg. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Det var in all fairness ganske kryptisk førsteinnlegg. rettet. Kan noen hjelpe meg nå?? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Merkelig innlegg, hva brukte du? Truecrypt, men jeg vil ha noe enklere å kryptere med. Trenger jeg å gjenta det enda en gang? Jeg synes truecrypt virker helt fint. Forstår ikke helt problemet. Du kan jo alltids lage en bat-fil som starter truecrypt automatisk med et museklikk. Hvis det da ikke er for meget å måtte dobbeltklikke med muza :!: Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Merkelig innlegg, hva brukte du? Truecrypt, men jeg vil ha noe enklere å kryptere med. Trenger jeg å gjenta det enda en gang? Jeg synes truecrypt virker helt fint. Forstår ikke helt problemet. Du kan jo alltids lage en bat-fil som starter truecrypt automatisk med et museklikk. Hvis det da ikke er for meget å måtte dobbeltklikke med muza :!: Jeg vil bare lage passord på en mappe eller filer? Uten å gå igjennom masse. Jeg vil ha det enklere enn truecrypt. Er det så vanskelig å forstå? Slutt å være frekk. Det hjelper meg ingenting. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Du er ute etter ett program som kan kryptere enkelt filer, med ett klikk? (Høyre klikk, velge krypter, skrive inn passord?) Google er din venn da...Google Her er jo ett program som ikke kostet så mye som PGP da...File Encryption XP bare $30 for en lisens. Jeg bruker PGP til å kryptere enkelt filer. Eller rettere sagt, jeg pleide å bruke PGP. Nå bruker jeg utelukkende TrueCrypt og lager containere som jeg legger filer i. Men PGP koster litt da. Har prøvd å søke etter gratis alternativer, men finner ikke noen jeg synes ser kjempe bra ut. Så kommer det jo an på hvor sikkert du skal ha det. Er det bare for å kryptere filer, slik at de er uleslige for den vanlige mannen på gaten, eller skal du skjule innholdet for PST? (Politiets Sikkerhets Tjeneste om du lurte) Endret 13. mars 2009 av myhken2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå