Gå til innhold

Jeg skal kryptere en minne pinne og jeg trenger ett enkelt program som gjør jobben.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Merkelig innlegg, hva brukte du?

Truecrypt, men jeg vil ha noe enklere å kryptere med. Trenger jeg å gjenta det enda en gang?

Jeg synes truecrypt virker helt fint. Forstår ikke helt problemet.

Du kan jo alltids lage en bat-fil som starter truecrypt automatisk med et museklikk. Hvis det da ikke er for meget å måtte dobbeltklikke med muza :!:

Lenke til kommentar
Merkelig innlegg, hva brukte du?

Truecrypt, men jeg vil ha noe enklere å kryptere med. Trenger jeg å gjenta det enda en gang?

Jeg synes truecrypt virker helt fint. Forstår ikke helt problemet.

Du kan jo alltids lage en bat-fil som starter truecrypt automatisk med et museklikk. Hvis det da ikke er for meget å måtte dobbeltklikke med muza :!:

Jeg vil bare lage passord på en mappe eller filer? Uten å gå igjennom masse.

Jeg vil ha det enklere enn truecrypt. Er det så vanskelig å forstå?

Slutt å være frekk. Det hjelper meg ingenting. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Du er ute etter ett program som kan kryptere enkelt filer, med ett klikk? (Høyre klikk, velge krypter, skrive inn passord?)

Google er din venn da...Google

Her er jo ett program som ikke kostet så mye som PGP da...File Encryption XP bare $30 for en lisens.

Jeg bruker PGP til å kryptere enkelt filer. Eller rettere sagt, jeg pleide å bruke PGP. Nå bruker jeg utelukkende TrueCrypt og lager containere som jeg legger filer i.

Men PGP koster litt da.

Har prøvd å søke etter gratis alternativer, men finner ikke noen jeg synes ser kjempe bra ut.

Så kommer det jo an på hvor sikkert du skal ha det. Er det bare for å kryptere filer, slik at de er uleslige for den vanlige mannen på gaten, eller skal du skjule innholdet for PST? (Politiets Sikkerhets Tjeneste om du lurte)

Endret av myhken2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...