fredderen Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Noen spurte etter en guide til hvordan jeg etterredigerte "Alt i ett" bildet mitt i BK. Så her er den, noe mangler - man må jo ha litt hemmeligheter Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Dette var jo et totalt nyttesløst innlegg du hadde. Hva var egentlig vitsen med det? Være hjelpsom? Eller bare show-off? Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Det var for å være hjelpsom. Noen i en tråd som spurte etter hvordan jeg gjorde bildet. Om du ser på bildene i tråden er det forskjell på innstillingene i RAW editor. Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Var ikke meningen å virke kritisk, men jeg syntes innlegget ditt var så enormt mangelfullt at det ikke var mulig å bruke til noe som helst. :-) Lenke til kommentar
kaian Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Var ikke meningen å virke kritisk, men jeg syntes innlegget ditt var så enormt mangelfullt at det ikke var mulig å bruke til noe som helst. For at ditt innlegg skal være brukbart til noe som helst, så bør du fortelle hva du savner. Hvis du ikke har mer å melde enn at det er fullstendig ubrukelig så er det faktisk bedre å bare gå videre enn å disse et forsøk på å gi litt tilbake. Til trådstarter: litt tekst om hva neste bilde handler om er lurt. Gjerne også litt drøfting av effekter og mengder for ulike formål. Siden illustrasjonsbildene er så store kan kanskje noe av teksten plasseres i bildene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå