Gå til innhold

Trenger en Fakturamal med girodel

sain

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter en Fakturamal med Girodel. Helst i .pdf format. Men tar gjerne imot .doc eller .xls

Har leita lenge etter dette på nettet og finner ingenting, eneste jeg finner er andre som er på utkikk etter det samme.

Vil poengtere at det er kun malen jeg er ute etter, og ikke programvare som kjører hele regneskapet.

Noen som kan jelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er på utkikk etter en Fakturamal med Girodel. Helst i .pdf format. Men tar gjerne imot .doc eller .xls

Har leita lenge etter dette på nettet og finner ingenting, eneste jeg finner er andre som er på utkikk etter det samme.

Vil poengtere at det er kun malen jeg er ute etter, og ikke programvare som kjører hele regneskapet.

Noen som kan hjelpe meg?

Fant en som man må betale 75kr for å laste ned på en advokat side, pluss en ferdigutfylt på trondheim kajakk klubb sine hjemmesider som du kanskje kunne redigert, den er dog i .png format

Endret av McHalvorsen
Lenke til kommentar
Fant en som man må betale 75kr for å laste ned på en advokat side, pluss en ferdigutfylt på trondheim kajakk klubb sine hjemmesider som du kanskje kunne redigert, den er dog i .png format

Ja har sett de som advokatsiden har, men ville prøve å finne noe gratis. skulle tro det ikke var så vanskelig :)

kan du gi link ellernoe til den kajakkklubb-greia, så får jeg sjekka det ut?

takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Ja har sett de som advokatsiden har, men ville prøve å finne noe gratis. skulle tro det ikke var så vanskelig :)

Fant en annen her står at det er shareware men på eget ansvar hehe.

Trondheim kajakk klubb sin, ser ut som pdf alikevel er her

Lenke til kommentar

Fant en annen her står at det er shareware men på eget ansvar hehe.

Trondheim kajakk klubb sin, ser ut som pdf alikevel er her

Er egentlig ganske overrasket over hvor vanskelig det er å fikse, men jeg tror det er ganske lett å fikse dette selv i Excel

hvis man gidder

Lenke til kommentar

kajakklubben sin er bare en scanna giro, dvs da blir samme blankettnummer osv brukt oppigjen, det er ikke så bra :)

Det software som du fann virka ok, skal teste det litt nå.

Ja, sant nokk. Er ikke så mye arbeid å lage det til selv i excel. hehe, med tanke på at jeg googla i sikkert 2 timer så hadde jeg nok brukt mindre tid på å lage det til selv i excel... jaja! :)

takk igjen :)

Lenke til kommentar
kajakklubben sin er bare en scanna giro, dvs da blir samme blankettnummer osv brukt oppigjen, det er ikke så bra :)

Det software som du fann virka ok, skal teste det litt nå.

Ja, sant nokk. Er ikke så mye arbeid å lage det til selv i excel. hehe, med tanke på at jeg googla i sikkert 2 timer så hadde jeg nok brukt mindre tid på å lage det til selv i excel... jaja! :)

takk igjen :)

Bare hyggelig å kunne hjelpe.

Det er jo tilfredstillende å klare å google frem no syns jeg da, men ergrelsen blir stor hvis man ikke finner det, spesielt i det tilfellet her hvor det burde vært enkelt.

Får håpe programmet funker, gi gjerne tilbakemelding kan hende jeg trenger det selv engang :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...