Gunn@r Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Dette er sikkert ikke rett sted å poste innlegget mitt men... Jeg har et tegn som jeg gjerne vil finne ut av hva betyr. Tror det er swahilisk, men kjenner ingen som kan det språket så... Noe som kan hjelpe med å finne ut hva det betyr eller hvor jeg kan forhøre meg? Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Ser mer ut som en note Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Minner meg om en G-nøkkel Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 har fått et lite hint at det er et (tatoverings) tegn for Hakuna Matata http://bloggereunju.blogspot.com/2007/05/hakuna-matata.html men vet ikke... Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg finner det ikke på symbols.com. Swahili bruker for øvrig det latinske alfabetet, men symbolet kan vel alltids komme fra swahilifolket likevel. Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg finner det ikke på symbols.com. Swahili bruker for øvrig det latinske alfabetet, men symbolet kan vel alltids komme fra swahilifolket likevel. takk for svar iallefall men vet du om noe synbol som representerer uttrykket "Hakuna matata"? Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 men vet du om noe synbol som representerer uttrykket "Hakuna matata"? Nei, beklager. Tviler nesten på at det finnes noe som står for akkurat det, i og med at Google ikke er til hjelp i det hele tatt. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Få en tattis med Timon og Pumbaa. Det burde vel funke som symbol for Hakuna matata Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Wiki sa noe i hvertfall om Hakuna matata: http://en.wikipedia.org/wiki/Hakuna_matata Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Få en tattis med Timon og Pumbaa. Det burde vel funke som symbol for Hakuna matata haha ja det hadde vel funka det åsså og til coldice...æ har vært innom der æ også, men ikke så mye å hente der dessverre... Uansett...takk for alle svar Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Tror nesten du får spørre eieren av bloggen der du fant bildet. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Jeg synes det kan se ut som en forseggjort variant av et eller annet semittisk skrifttegn, vanlige i Afrika. Se for eksempel på tegnet som er det niende ovenfra, femte fra venstre. Dette er geez-fidelet (altså ikke et alfabet), som man bruker til å skrive amharisk og tigrinsk (Etiopia og Eritrea). Endret 25. mars 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå