hvor Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hallo, har sett at de selger politiknapp (tenningsmodul) som man kan sette på mopeder som er trimma og så går de bare i 45 så når man trykker på knappen så går de så fort som du har trimma de til. har hørt at det sliter på motoren? noen som vet noe? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 sånne systemer kan knekke hele det eletriske annlegget på moppa ja. de selger panic knapp på de fleste steder de selger trim. jeg har blitt stoppa av polti en gang i løpe av 8år, så vill ikke si at det er stor sjans for å bli stoppet =) .. de bare pekte å lo av at det sto racing sport på moppa og den gikk i 44,9kmt helt orginal =) 1 Lenke til kommentar
hvor Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 sånne systemer kan knekke hele det eletriske annlegget på moppa ja. de selger panic knapp på de fleste steder de selger trim. jeg har blitt stoppa av polti en gang i løpe av 8år, så vill ikke si at det er stor sjans for å bli stoppet =) .. de bare pekte å lo av at det sto racing sport på moppa og den gikk i 44,9kmt helt orginal =) er panic knapp det samme? kan det også knekke hele det elektriske systemet? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ja det er det samme, han brukte sikkert bare et annet navn. Ja det ødelegger noe av det eletriske, coilen om jeg ikke tar feil. De fleste politifolk vet om den knappen der, så enten må du gjemme den veeeldig bra ellers blir du tatt. De er ikke så dumme at de ikke legger merke til at den bråker mer og sperrer veldig på 50. Det er stor forskjell på orginal og trimma moped med politiknapp. Lenke til kommentar
hvor Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Ja det er det samme, han brukte sikkert bare et annet navn.Ja det ødelegger noe av det eletriske, coilen om jeg ikke tar feil. De fleste politifolk vet om den knappen der, så enten må du gjemme den veeeldig bra ellers blir du tatt. De er ikke så dumme at de ikke legger merke til at den bråker mer og sperrer veldig på 50. Det er stor forskjell på orginal og trimma moped med politiknapp. okok. men jeg har trimma moped tror du det er lett å bli tatt med det? den bråker litt mer en den skal. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 kommer jo ann på hvor du bor, og hva mener du med at den bråker mer en den skal? Har du hørt en med samme oppsett som bråker mindre eller mener du at den bråker mer enn orginalt? Kjører du svin, burner og sånn så er det jo lett å bli tatt. Men kjører du vanlig er det mye mindre sjangs. Lenke til kommentar
hvor Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 kommer jo ann på hvor du bor, og hva mener du med at den bråker mer en den skal?Har du hørt en med samme oppsett som bråker mindre eller mener du at den bråker mer enn orginalt? Kjører du svin, burner og sånn så er det jo lett å bli tatt. Men kjører du vanlig er det mye mindre sjangs. nei jeg burner ikke og sånn, men det er effektanlegg og så er plomba tatt ut av tiligere eier, er det vanskelig og sette i en plombering? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Nei egentlig ikke. Bare ta feks en femmer eller en metalskive som er i samme dimensjon som potta og sveis den fast. Så får du bare borre opp til du har rett fart. Lenke til kommentar
hvor Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Nei egentlig ikke.Bare ta feks en femmer eller en metalskive som er i samme dimensjon som potta og sveis den fast. Så får du bare borre opp til du har rett fart. det er vel i det ytterste leddet på potta så det må sveises inn en plombering? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Der man fester potta på sylinder er vanligst, tenker det er det du mener med ytterste leddet? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hjelp til trimming og skjuling av dette vil vi ikke ha på forumet ref. tidligere saker. Denne tråden stenges. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg