IntelAmdAti Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Tror jeg ville anbefalt å følge pengestrømmen, da holde på med noe innenfor våpenindustrien eller oljeindustrien. Klarer du f.eks. å lage en patent til en ide som olje/våpenindustrien trenger vil du sikkert tjene penger på det. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 LOTTO ! Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 LOTTO ! Ja visst. Statistisk sett er Lotto den sikreste måten å kvitte deg med halvparten av pengene dine på. Trøsten får være at det går til et godt formål. Da jeg hadde dårlig råd satset jeg litt på Lotto hver uke i håp om å få den store gevinsten som aldri kom. Da jeg fikk bedre råd kuttet jeg ut Lotto. Om jeg hadde satset det jeg brukte på lotto på f.eks. aksjefond ville jeg hatt større formue idag enn det jeg har. 1 Lenke til kommentar
DannyAnt Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Tror jeg ville anbefalt å følge pengestrømmen, da holde på med noe innenfor våpenindustrien eller oljeindustrien. Klarer du f.eks. å lage en patent til en ide som olje/våpenindustrien trenger vil du sikkert tjene penger på det. Men det sier seg selv?! "Hvis du hadde finni opp ei ny energikilde hadde du tjent noen kroner" Skal man tjene penger, må man helst utdanne seg ut innenfor økonomi/ingeniør/ledelse eller ha en veldig god ide til utformining.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå