Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Jeg har sett litt pa disse 2 kortene: XFX GeForce GTX 260 896MB XFX GeForce GTX 260 896MB Black Edition Og det jeg lurer på er om det er noe hardware forskjell mellom disse 2 kortene eller om det bare er en overklokken versjon av den vanelige. Og i så fall, kan jeg oppnå det samme som black edition ved å overklokke det vanelige kortet selv? Eller er det noe begrensinger på dette. Endret 12. mars 2009 av Slettet-lQle7N2M Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Black Ed. er litt overklokka. Har vanlig xfx 260 og det funker fett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Man kan jeg gjøre min vanelige version til en black edtion bare ved å overklokke den eller er det noe begrensinger på det vanelige kortet? Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Man kan jeg gjøre min vanelige version til en black edtion bare ved å overklokke den eller er det noe begrensinger på det vanelige kortet? Går vel an å overklokke så mye man tør... Overklokker du nok kan du jo kanskje få det til å bli helt svart også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå