Evas Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Hva stiller jeg opp med denne som har begynt å poppe opp til stadighet (se link). Har kjørt Avast uten at den reagerte. Får den ikke fjernet på noen måte, og finner ikke hvor den kommer fra. Det handler om å skulle kjøpe noe, så dette kan ikke være reelt. http://bildr.no/view/364403 Endret 12. mars 2009 av Evas Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Sikker på at du har lovleg Microsoft Office pakke, dvs sei ikkje nedlasta? Lenke til kommentar
Evas Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Sikker på at du har lovleg Microsoft Office pakke, dvs sei ikkje nedlasta? Ja den er helt lovlig. Har hatt den i mange år uten at slikt har kommet opp. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Last ned denne, http://www.softpedia.com/get/Tweak/Uninsta...RemoveWGA.shtml Har brukt den selv, og den funker bra. Men husk å sjekke oppdateringene i fremtiden, så velger du at de ikke skal vise denne igjen. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Ok, måtte berre spørr for å vera heilt sikker. Diverre skjer slik som dette "litt" for ofte etter eigne erfaringar, det einaste som hjelper er å kontakt Microsoft. Har aldri prøvd programmet .Butthead. lenker til, men det kan vera eit forsøk sidan det ofte (igjen etter eigne erfaringar) ikkje er lett å kome i kontakt med microsoft Endret 12. mars 2009 av tosha0007 Lenke til kommentar
Evas Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Tusen takk dere for hjelpen!! Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det funker fint, brukt det flere ganger på min pc og på mine venners pcer. Du får fortsatt oppdateringer, selv om den er stempla falsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå