xboxsupport Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Velkommen til 1linje support... heldigvis jobber jeg på 2linje og slipper unna det meste av det der.. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Du har ikke sittet lenge på førstelinje ser jeg... Men klart, det der er hverdagen til veldig mange på support, at en del mennesker har urealistiske forventninger til hva kundebehandlere faktisk har mulighet til å gjøre. I veldig mange tilfeller bør man helst være omnipresent og synsk og i tillegg en magiker for å få en del kunder fornøyd. Men småfestlig lesning, jeg anbefaler deg (dersom du ikke allerede har vært der), nettsiden (the customer is) Not Always Right der du kan lese om flere frustrerte kundebehandlere, og ikke bare i elektronikk... Endret 12. mars 2009 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 det høres ut som standard 1-linje support ja been there, done that, masse folk som tror support er små guder som kan gjøre alt. når jeg har deg her, kan ikke du fikse xbox`n min, den står hjemme under tv`n, husker ikke helt andressen, men det er rett borti gata her. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ting du ikke har lært deg ennå: At "att" og "at" ikke er det samme. Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg jobber da på butikk, men opplever det samme. Enkelte folk tror vi vet alt, og noen truer selvsagt med TV2 Hjelper deg. Husker det var en kunde som truet meg om å melde fra til Tv2Hjelper deg fordi han fikk tilgodelapp istedetfor pengene tilbake. Hadde da ikke krav på pengene fordi han ikke hadde med kvitering. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Må være kjipt å vite at du MÅ holde maska når du egentlig har mest lyst til å stikke et sverd gjennom telefonen og ut på andre siden og videre inn i hodet på personen. Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg har aldri hatt noe problem med MS support, og jeg har snakket med en dame HVER gang jeg har ringt inn Samme prosedyre hver gang, forteller om problemet, og damen spør div standard spørsmål, før vi blir enige om henting av konsollen, null problemer Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Det jeg hater ved xbox support er at det er en svensk dame som har veldig dårlig forståelse for norsk, enda jeg prøvde å snakke så pent som mulig. Ellers så var jeg veldig godt fornøyd fra det tidspunktet jeg endelig var ferdig med den horrible samtalen med den svenske dama, til jeg fikk ups pakken og fikk konsollen tilbake igjen. Konsollen var litt over to år og fikk fikset 2 røde ringer feil som oppstå hyppigere enn vanlig + rar støy (gåen vifte tror jeg, hørtes ut som vifta skrapa borti plastikken eller noe lignende) Har selv jobbet med kundeservice, og det skulle faktisk vært lov å skjelle ut kundene noen ganger, av og til fikk jeg beskjed fra sjefen min at jeg ikke trenger å finne meg i alt.. Har også lært meg at i 1 av 50/100 tilfeller får du skryt for god service. De andre gangene blir det bare tatt forgitt. Dårlig service får du høre 1 av 5 ganger. Norsker er for dårlige til å skryte! Noe du (og jeg) sannsynligvis selv er også etter du har vært i en butikk å fått god service Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 En fin artikkel for de som orker å lese: http://www.dinside.no/805087/gjor-noe-unorsk-skryt-litt Dere ser vel omtrent hva den dreier om ved å lese siste del av linken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå