Scott Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Heisann jeg har en pinnacle linx plus som jeg ikke for til å virke.. Enkelte av driverne vil ikke legge seg inn. Har windows xp.. Håper på raskt svar Lenke til kommentar
geirrs Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Hei. Selv har jeg en Pinnacle linx USB plus, er det denne du også har (med S-video inngang)? Jeg hadde også problemer med å få lagt inn driverne, og måtte fjerne enhetene og legge dem til flere ganger før dette fungerte. Ettersom jeg kjører WinXP, ble det til slutt at jeg brukte driverne som følger med der. Disse er også oppdatert fra WindowsUpdate. Problemer er bare nå at ved forsøk på capture, fryser Studio-programmet når jeg trykker Stop Capture. Med andre videokameraer (Intel Web kamera) går det bra. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Scott Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Etter at jeg har sittet i mange timer med Pinnacle support begynner jeg å bli ganske lei av Pinnacle .. Prøv først å installer selve pinnacle programvaren(velg tilpass under installlsjonen) som følgte med, start maskinen på nytt. Start så innstallasjons programmet på nytt og velg tilpass igjen, deretter krysser du av på driveren til den enehten du skal bruke. Husk til slutt å laste ned den sisite oppdateringen på programmet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå