ErlendRU Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 En ting jeg reagerte kraftig på var når det ble fortalt om en av trefningene i siste episode. "They would send in one bomber each night just to keep us awake" osv, hvorfor i helvete viste ikke de det da? Er så enormt skuffa over serien så langt, de gir oss ingen grunn til å forstå de lange "nå får vi endelig slappe av" scenene mellom hver trefning ettersom de ikke viser noe annet enn at de sitter bak mitraljøsa si og plaffer ned hundre japanere. Skulle ikke tro det er samme folka som laga BoB... Tror jeg laster ned den og ser det istedenfor. Vi så jo at de ble bomba om natta og flere døde osv da? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Lasta ned den handcent saken og den var egentlig ikke så værst. Men den handcent widgeten viser alltid at jeg har 2 uleste meldinger. Hvordan fikser jeg? Gikk inn handcent og valgte at alle var READ, men ser ikke ut til å funke. oops. feil tråd. Kan noen flytte denne til htc hero tråden? evt slette denne haha, ja no var du langt ifra på i HTC hero tråden Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Synes handlingsflyten var bedre i BoB. I den tredje episoden i "The Pacific" satt de å feriet jul på båten, og i neste scene var det langt ut i mai og de satt midt i jungelen. De hadde sånne hopp i BoB og, men handlingen ble samlet på en mye bedre måte. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Gårsdagens episode var virkelig bra. Jeg følte det da landingsscenen på Peleliu var igang, for å si det sånn! Blir bare bedre og bedre! Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Landingscenen var vel det første vi så av amerikanere som ble slaktet i motsetning til alle tidligere trefninger har vel vært etablerte posisjoner etc. Synes episoden var bra. Litt rart å se Anna Torv fra Fringe i rollen som Diva men. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Er litt usikker på om jeg fikk en fortkortet versjon, for den sluttet veldig brått. Han lille nye tassen spurte: "We have to go out there tomorrow?" forfulgt av litt fyrverkeri. Kan noen bekrefte at det er slik episode 5/V sluttet. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Siste var vel at de satt i det foxholet og så noen tønner o.l. brenne i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Akkurat. Ty sir, too kind. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Litt rart å se Anna Torv fra Fringe i rollen som Diva men. Synes hun gjorde en bra rolle jeg, men skal tilstå jeg ikke kjente henne igjen før jeg hørte stemmen hennes. Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Har sett 4 episoder, skal se den 5. i dag.. er ikke heeeelt overbevist ennå. Skulle gjerne likt enda mer krig og gørr jeg da. Hører jo mer om det enn man ser, og det er litt spesielt i en stillehavsbandofbrothers laget av Tom Hanks og Steven Spielberg. Det er en bra serie, for all del. Bare ikke helt det jeg hadde trodd (ennå, har som sagt bare sett de 4 første) Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 eg synes dei 3 siste episodane har vært litt rolige. Greit me kan ikkje berre ha krig og dreping, men hadde tenkt meg litt meir action i dei neste episodene. Lenke til kommentar
TechTiger Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Episode 5 var den beste så langt synes jeg. Synes de fikk portrettert krigens kaos ganske godt. "Gunny" var også et friskt innslag. Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 eg synes dei 3 siste episodane har vært litt rolige. Greit me kan ikkje berre ha krig og dreping, men hadde tenkt meg litt meir action i dei neste episodene. Faktisk, om det er noen serie som bare skulle levert krig og dreping hadde jeg trodd det ble den her. Har jo blitt markedsført som en badass stillehavsoppfølger til Band of Brothers. Det er det ikke. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Awesome episode i dag. Neste ser konge ut også. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Synes pacific er utrolig kjedelig! Karakterene er så jævlig kjipe. Klarer ikke like noen av de. Begynner å bli litt gammeldags med krigsscener også. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Syns serien har tatt seg veldig opp, eneste problemet jeg har er at det er nye personer hver eneste episode. Ifølge imdb (vet ikke hvor nøyaktig det er foreløpig?) så er flere av hovedrollene hittil ute av serien. Noe av det beste med BoB var jo nettopp at man fikk følge de samme personene gjennom serien. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Ble Leckie lam fra livet og ned? :\ Hadde besøk så fikk det ikke helt med meg. Endret 19. april 2010 av Sink Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Tror ikke vi fikk vite det sikkert. Men ser kanskje slik ut. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Begynner å bli litt gammeldags med krigsscener også. Hva kan en si? Unskyld at krigen befant seg på 1940 - 45? Idioten Hitler og de forbanna Japanerene som ikke tenkte på det... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Bra episode, men merker jeg sliter litt med å holde styr på karakterene når man ikke blir så godt kjent med de. Er veldig mye fram og tilbake, og jeg klarer ikke å skape noen relasjoner til karakterene vi ser. Som sagt er det en bra serie, men jeg må innrømme jeg er litt småskuffa i forhold til BoB. Tror ikke jeg gidder å se denne her x antall ganger igjen. Skal se den om igjen så klart, men blir ikke det samme som BoB som jeg kan se igjen og igjen 1000 ganger uten at jeg blir lei eller det blir dårlig av den grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå