oollee Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Heisann.. jeg fant !denne! animasjonen på nettet, og tenkte jeg ville ha den med i presentasjonen min... jeg fant ett program som heter Flash Saving Plugin, som gjør at du kan lagre flash spill/bilder/animasjoner på pc'n din... men det ble lagret i enn .swf fil... men den vill ikke power point lese.. noen som kan hjelpe?? konvertere filen for meg til ett leselig bilde?? tenkte jeg skulle laste opp filen for dere, men den vill ikke ha .swf eller .rar.... :S Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kanskje du kan finne noe her? Lenke til kommentar
oollee Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Kanskje du kan finne noe her? hhahahahaah okei! Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hadde jeg hatt en konkret anbefaling å komme med, så skulle du ha fått den, men dette var det nest beste jeg kunne tilby. Har ikke hatt behov for å konvertere noen SWF-filer selv ennå, så jeg vet ikke hvor gode/dårlige de ulike programmene er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå