knottsau Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Matbutikk - rabatt på treningssenter, og noen ganger mat som nesten har gått ut på dato. Lenke til kommentar
Slackbert Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Kommunalt ansatt IT-leder. Mobil, tidsskrifter og det var vel det. (Jeg deltar forsåvidt på de kurs/konferanser jeg selv ønsker, men det kan vel ikke regnes som et frynsegode.) Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Shell - gratis drikke, gratis bilvask, arbeidsuniform med Ferrari-logo. Lenke til kommentar
direkte Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Sats - får trene så mye jeg vil Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) ISP/Teleopp - Gode mob,tlf & internett priser - Billige mobiler - Billig hotell (2 kjeder) - Billig treningstilbud - Div rabatter i butikker - Gode kolleger - og det viktigste er at man lærer enormt hvis man bare vil! En del mer også, kommer ikke på alt i farta. Endret 28. august 2009 av Shibiz Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 No Reel Film / dott dommunikatører - Jobbtelefon (iPhone med abonnement) - Macbook Pro - Halvveis lunsjavtale - Rabatt på fotoutstyr - Billigere leie av fotostudio Er veldig fornøyd naturligvis, og desto viktigere har vi et fantastisk arbeidsmiljø på kontoret! Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jobber i offshore servicefirma, og nyter gratis mobiltelefon og ADSL, gode forsikringsordninger både i jobb og privat, de holder meg med laptop/nødvendig datautstyr, mobiltelefon og nødvendige kredittkort med gode avtaler. I tillegg dukker det innimellom opp beskjed om at vi har forhandlet oss avtaler (typ standard 10-20 %) på alt mulig, frisører, treningsstudio, rammeverksted (!?) osv.. I tillegg blir det jo mye reising i forbindelse med jobb, så man tjener endel bonuspoeng på hoteller og fly over omtrent hele verden, som selvfølgelig brukes privat. Er fornøyd jeg Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jobber på Rema 1000. - Gratis kaffe, te, sjokoladedrikk, saft og vann når jeg er på jobb. - Alt av brød og andre bakevarer som er til overs hver kveld. - Alt av dato og brekkasjevarer jeg vil ha. Ellers ikke så veldig mye. Jøss, får du så mye på rema?! jobber på rema selv, og får kun brød og gulost til lunsj..thats it. Brød og bakevarer som er til overs er det strengt forbudt å røre. Det vil bli sett på som stjeling og vil bli annmeldt. Sjefen er faktisk så streng at han har hengt det opp på en stor lapp i gangen. Alt som går ut på dato kan vi kjøpe til halv pris..men først og fremst er det kundene som får kjøpt det, så dersom det er noe igjen, så får vi kjøpt. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jobber i et av norges største selskap innen telecom. Frynsegodene er: * Pensjonsparing * Ulykkesforsikring * Reiseforsikring * Kontantkortabonnement Lenke til kommentar
Ad Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jobber på Rema 1000. - Gratis kaffe, te, sjokoladedrikk, saft og vann når jeg er på jobb. - Alt av brød og andre bakevarer som er til overs hver kveld. - Alt av dato og brekkasjevarer jeg vil ha. Ellers ikke så veldig mye. Jøss, får du så mye på rema?! jobber på rema selv, og får kun brød og gulost til lunsj..thats it. Brød og bakevarer som er til overs er det strengt forbudt å røre. Det vil bli sett på som stjeling og vil bli annmeldt. Sjefen er faktisk så streng at han har hengt det opp på en stor lapp i gangen. Alt som går ut på dato kan vi kjøpe til halv pris..men først og fremst er det kundene som får kjøpt det, så dersom det er noe igjen, så får vi kjøpt. Ikke klag. Butikken jeg jobber på får vi bare te, kaffe, brød og smør i pausen. Alt av brød og bakevarer returneres. Alt av brekasje/datovarer kastes. Ikke noe halv pris her i gården (Og ingen gulost til lunsj...) Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 skal starte i ny jobb på et bo og behandlings senter for eldre og gamle. Det er kommune styrt. Noen som vet hva slags frynsegoder man får ved å jobbe slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå