TheMartine Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Si hva dere jobber med også, da, så vi vet hvor det er mest lukrativt Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Er spent på å høre om jobben til Xtend. Jeg vil nemlig også ha leilighet i bankok.. hehehe Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Jobber som lærling i et større IT-selskap. - Innkjøpspris på det meste elektriske - Gratis lunsj (Som oftest 2 varmretter + suppe, og brødmat med diverse pålegg) - VIP billetter til fotballkamper - Prosenter på kjøp av ny nybil - God rabatt på treningssenter (betaler kun 10 kr per gang, ca. 150 kr per time ellers) - Kredittkort (AM-EX) - Hele mobilregningen dekket (om jeg vil bytte telefonnummer), noe jeg ikke har gjort. Så benytter jobbtelefonen kun på jobb... - Forsikring (helse, arbeid, reise osv... Ikke satt meg så nøye inn i disse) - Bedriftsidrett i form av fotball, golf, bowling, sykling, skøyter m.m. - Dekket alt av relevante sertifiseringer (inkl. reise, opphold osv.) - Månedlig happening med jobben (fredagspils, på jobbens regning) - Telenor ADSL, dekket av jobben - VIP billetter til Grand Slam (volleyball) hver sommer i Stavanger Kommer ikke på mer i farten. Har dog ikke benyttet meg av halvparten en gang Endret 16. mars 2009 av Eksentron Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Er spent på å høre om jobben til Xtend. Jeg vil nemlig også ha leilighet i bankok.. hehehe Hehehe...jeg jobber for et britisk selskap innenfor feltet security risk analysis. Dette selskapet er tungt representert i Thailand og resten av sørøstasia. Tidligere bodde jeg i Norge og reiste til Bangkok og Hong Kong 6-7 ganger i året, men sjefen min fant ut at det var mere hensiktsmessig at jeg bodde i området, så nå bor og jobber jeg altså i Bangkok. Lenke til kommentar
tickinghd Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Siden jeg jobber i staten er det like fordeler til forskjellig arbeid som gjelder, aner ikke om jeg har frynsegoder. :!: Lenke til kommentar
emosbaek Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 lønn i himmelen... om jeg er heldig Lenke til kommentar
tullvaas Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jobber i klesbutikk, får rabatt på alle klærne og kosmetikkvarene (også de som er på salg) og bonus. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Kiwi kjeden: Gratis brød smør og kaffe\te 5% Tilbake på alt jeg kjøpe i butikken Bensinstasjon: Gratis Selvvask på bil 50% på maskinvask 50% på mat og drikke 30% på bilrekvisita 10% på tobakk Og kan jo spise pølser når jeg er ferdig, dersom de er stekt. Så er litt kjekkere på bensinstasjon enn på kiwi gitt, samt mer i lønn. Lenke til kommentar
Ad Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Kiwi kjeden:Gratis brød smør og kaffe\te 5% Tilbake på alt jeg kjøpe i butikken Tenker du på trumf kort da eller? Det får jo alle som handler her... Vi får ikke noe utenom det hvertfall. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Nei, er per butikkansatt. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jobber på Gatekjøkken og får 40% på mat og 50% på drikke. Men blir mye "små snusk" siden sjefen ikke er så streng. Også får vi såklart veldig mye klær og slikt. Siden de blir fort ødelagdte. Lenke til kommentar
Ad Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Nei, er per butikkansatt. Er det forskjell fra butikk til butikk da? Vi får ikke noe 5% hvertfall Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Nei, er per butikkansatt. Er det forskjell fra butikk til butikk da? Vi får ikke noe 5% hvertfall Er nok det. Rutinene på klær i min butikk er jo blodharry. Har bare fått bukse og en BRUKT sjorte som er 3 størelser for stor, minst. Lenke til kommentar
master air Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jobber i sykkelbutikk som mekaniker/selger. Frynsegodene jeg får er: Alt av varer til innpris 50 % rabatt på sykkel fra importør Låne bil hvis jeg trenger det Kan fikse min egen sykkel når jeg vil (har egen nøkkel) Får ofte nye varer for å teste de ut (mat, drikke, klær, pedaler osv.) Får også varer som f.eks pedaler som sitter på sykler som kjøpere ikke vil ha. Jeg kan få betalt mobil hvis jeg velger å forsette å jobbe i butikken i lengere tid. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Lærervikar ... Hmm frynsegoder? Gratis kaffe, ehm ... Å ja, og brødskiver og frukt på tirsdager og torsdager. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jobber i SAS, får såklart mye mye!! billigere priser på flyreisene. ^^ Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jobber på Rema 1000. - Gratis kaffe, te, sjokoladedrikk, saft og vann når jeg er på jobb. - Alt av brød og andre bakevarer som er til overs hver kveld. - Alt av dato og brekkasjevarer jeg vil ha. Ellers ikke så veldig mye. Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ryddegutt på utested. -Gratis inngang på de to feteste utestedene i byen -Gratis mat på jobbe, biff, fløtegratinerte poteter osv -gratis brus etter stengetid viss det er overs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Har alle de vanlige fordelene gjennom en stor bedrift (sakset fra annen post): - Billig hotell - Billig leiebil - Deler av mobilregning dekket - Diverse rabatter - Flott livsforsikring - Nesten like flott uføreforsikring - Loss-of-licence forsikring - Reiseforsikring - Kredittkort - Bedriftshelsetjeneste - Billige lån gjennom husbank + bedriftsavtaler med DNB+Nordea Etc. I tillegg har vi gratis trening på jobben (i arbeidstiden, hver dag i inntil ca. 2 timer) /TH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå