knottsau Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hvor jobber du, og hvilke frynsegoder har du der? Eksempel gratis lunsj, billigere varer, gratise ting, bedriftslag i fotball, osv. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Hvorfor lurer du egentlig på dette? Endret 12. mars 2009 av Arbakadarba Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 kan han ikke bare lure? Herreugd =P Coop Prix - Billigere varer visstnok. Lenke til kommentar
direkte Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kantine Får ferske varer som ikke kan selges neste dag, varer som nesten har gått ut på dato og varer som har fått skadet embalasje under frakt, i tillegg til gratis lunsj =D Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Båtverksted Får kjøpe varer fra jobb til innkjøpspris til meg selv og kjente. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Anleggsgartner. Jeg får gratis trening i treningsstudio, rabatt på internett, gratis kiropraktor og et par legesjekker i året, rabatt på det meste av planter og steinprodukter (har vi noe til overs på lageret får vi det gjerne gratis) og gratis overtidsmat. Utenom det kan jeg jo låne alt av maskiner og utstyr vi har om jeg trenger det. I tillegg har de fleste med fagbrev (jeg er desverre bare lærling) bil de kan bruke til og fra jobb. Vi er også forsikret mot "alt"...også utenom arbeidstiden. Ellers må det vel kalles en frynsegode når sjefen har klart å snakke meg ut av parkeringsbøter 2 ganger. kan han ikke bare lure? Herreugd =P Coop Prix - Billigere varer visstnok. Får vel bare et medlemskort med litt flere prosent? Endret 13. mars 2009 av Arbakadarba Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Garderobevakt på konsertsted: Gratis inngang på to av Oslos beste og største konsertsteder når jeg har fri, og når jeg jobber har jeg muligheten til å oppleve gratiskonserter hver kveld, plukke opp skatter fra scenen etter konserten, møte band og spise alt som blir til overs etter bandet har reist. Blir en del alkohol, men jeg drikker ikke, så det spiller liten rolle. Frilansjournalist: Får betalt for å være på kulturarrangementer, altså betalt for å gå på konserter, festivaler, revyer og så videre. Ganske sweet, om jeg må si det selv ^^ Lenke til kommentar
Jansu Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Får gratis brus på jobben, men den er vel bare gratis helt til tannlegeregningen kommer. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Er elektriker, får rabatter på bilverksted, deler hos Volvo, div butikker her og der, og materiell til innkjøpspris. Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Gratis mobiltelefon og internett, gratis leillighet (i Bangkok), gratis transport (fly, taxi), gratis barnevakt, gratis trening og en feit bonus hvert år Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Det glemte jeg, vi får en ganske grei bonus også (rundt en god månedslønn). Endret 14. mars 2009 av Arbakadarba Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Coop Mega - Flere prosent på medlemskortet, og visse prosentavslag på faghandelvarer. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Gratis mobiltelefon og internett, gratis leillighet (i Bangkok), gratis transport (fly, taxi), gratis barnevakt, gratis trening og en feit bonus hvert år Hallo, er du Jens Stoltenberg? Lenke til kommentar
BECMST Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Gratis mobiltelefon og internett, gratis leillighet (i Bangkok), gratis transport (fly, taxi), gratis barnevakt, gratis trening og en feit bonus hvert år Gratis trening? Jeg må faktisk svette å slite hver gang jeg skal ta meg en jogge-tur. Så nå er jeg sabla spent på åssen man kommer i bedre form uten å svetter for det...... Å av frynsegoder, får jeg låne bil/lastebil hver gang jeg trenger det, å jeg får gratis bakevarer. Trenger jeg 400 grovbrød, så får jeg 400 grovbrød (ja, ikke det at jeg har plass i frysern tel 400 grovbrød...men prinsipper er at jeg kan ta så mye jeg vil). Ellers ere jo arbeidsklær å sko, noen greier tel treningsstudio, å alt det fagforeninga har å tilby av forsikkringer å turer osv Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Garderobevakt på konsertsted: Gratis inngang på to av Oslos beste og største konsertsteder når jeg har fri, og når jeg jobber har jeg muligheten til å oppleve gratiskonserter hver kveld, plukke opp skatter fra scenen etter konserten, møte band og spise alt som blir til overs etter bandet har reist. Blir en del alkohol, men jeg drikker ikke, så det spiller liten rolle. Hvilke skatter finner du på scenen? ;D Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Gratis trening? Jeg må faktisk svette å slite hver gang jeg skal ta meg en jogge-tur. Så nå er jeg sabla spent på åssen man kommer i bedre form uten å svetter for det...... Jeg regner med at du er såpass oppegående at du skjønte hva jeg mente, eller hva? Men hvis du absolutt skal ha det inn med teskje, så får jeg gratis årskort, samt personlig trener hos California Wow X i Bangkok. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hvilke skatter finner du på scenen? ;D For det meste trommestikker, trommeskinn, plektere og setlister Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 har ikke så mange, men: gratis mobil(abbonoment og telefonen). betalt trening i arbeidstiden og gratis utenom arbeidstid. tilgang til bank som er bedre enn andre banker. diverse rabatter på steder. ikke akkurat frynsegode, men får en del kurs og slikt. det var vel ca alt Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 - Billigere flyreiser på standby - Billig hotell - Billig leiebil - Deler av mobilregning dekket - Diverse rabatter - Flott livsforsikring - Nesten like flott uføreforsikring - Kredittkort - Tror jeg får rabatt på trening også - Gratis fysioteraput-timer - Bedriftshelsetjeneste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå