einaros Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Canon EOS 5D Mark II 1/2500 sec +1/3 EV f/5 iso 400 Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM @ 70 Booster farger og kontraster, for å gi det en småfunky look. Enkelte kan synes croppen er litt trang på venstre siden, men det er ikke mer å ta av der. Jeg ville ha vinduet som bakgrunn, og veggen til venstre ville ha sabotert mer enn den fikset. Lenke til kommentar
odn Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Ikke at jeg har veldig peiling men, synes bildet er stilig. Det at skyggen kommer så godt med liker jeg Syns det er bra Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Du verden, det var da flott fanget. Fine farger også... RandiA Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 jeg litke dette veldig godt ikke noe mer å si .. me like Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg falt pladask for dette. Liker spesielt at skyggen er med. For ikke å glemme kickflipen(?). Flott knips! Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Veldig bra, rett og slett veldig bra, fargene er nydelige og passet godt til bildet. Det er eneste som er litt synd er at du ikke har fått med hele skyggen, men det blir ærlig talt bare som en bagatell å regne. Godt jobbet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå