EinarEriksen Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Appelerer dette til deg? Les mer Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Appelerer denne til deg? "Ha. Ha. Ha." Gud bedre, er det dette Amobil er redusert til? Billige onelinere og tre tegneserieruter som en nyhet?! *sukk* Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Dilbert har jeg stor sans for, han har mange treffende poenger, iallefall for oss som tilbringer stor del av livet i kontorlandskapet. Synes imidlertid prioriteringene til Edda er merkelige: Lisensiere Dilbertstriper og nekte redaksjonen å dra på kanskje verdens viktigste mobilmesse i Barcelona? Det må jo føles som å bli pissa på for dere som jobber i red. Eller? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Dette er ikke noe det er brukt betydelig tid på, så det går selvsagt ikke ut over vanlig nyhetsdekning. Var bare en morsom stripe jeg kom over, som jeg tenkte kunne være greit å dele. Dilbert-stripene har en embedded-funksjon der man ikke trenger å lisensiere så lenge det er en link Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Dilbert har jo mange teknologi-fokuserte striper, ser gjerne at dere poster de her :-) Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hvor er artikkelen? Jeg kommer bare til forsiden Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Det var ikke alle som satte pris på en humoristisk sak som kanskje mer hører hjemme i en blogg, så den forsvant. Men kan leses her: http://dilbert.com/strips/comic/2009-03-10/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg