gitarspiller Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 har et innbygd kamera Den funker helt normalt vis jeg kjører den alene. bildet henger ikke etter 2-3sek Men når jeg bruker et eller annet program(chatteprogram) til dette så henger bildet seg 2-3 sek etter.. hvordan fikser man dette? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Du ga sparsomt med info her... Antageligvis skyldes det at du "ser" det mottaker ser. Dette kan skyldes treg linje hos deg eller mottaker. Noen programmer har mulighet for å vise deg "live" bilder, men det kan også være greit å vite hva mottaker ser til tider. Lenke til kommentar
gitarspiller Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Du ga sparsomt med info her... Antageligvis skyldes det at du "ser" det mottaker ser. Dette kan skyldes treg linje hos deg eller mottaker. Noen programmer har mulighet for å vise deg "live" bilder, men det kan også være greit å vite hva mottaker ser til tider. problemet er ikke treg linje... Men trur ligger i webcameraet... Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 er nok linja... sjekk ut hastigheten HER Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Vel - uten mer info om programmet/spillet (??) etc så kan jeg ikke hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå