abene Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Adobe har nå endelig lagt ut en oppdatering som fikser et kritisk hull i Reader. Les mer Lenke til kommentar
ouCHastilaer Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Sammenlignet med Foxit er jo dette latterlig tregt å fikse noe så alvorlig. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg sitter på jobben og har dessverre akrobaten installert. Ikke har den varslet meg om tilgjengelig oppdatering og når jeg skal installere den så er den på vanvittige 48,5 MB! Det er jo neppe så mye kode som må oppdateres så jeg regner med at oppdateringsprogrammet er så lite smart at det oppdaterer mye mer enn det trenger. Det kan jo være til irritasjon og problemer for en hver med trege nettlinjer. Trist at Adobe bruker hele 2 uker på å tette et så alvorlig hull. Foxit fikset sitt tilsvarende hull omtrent på dagen. Når man ser på størrelsen på selskapene bak og hvilke ressurser de har så skulle man forvente det motsatte. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kanskje det er en slags Inverse Stormtrooper Effect som gjør at store selskaper er tregere enn små? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jaja, jeg har halt sluttet å bruke Adobe Reader! Bruker i stede FOXIT, som er mye raskere Lenke til kommentar
onkelRoar Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Detter er bekreftelsen på at det var rett å skifte til Foxit får ønske Adobe lykke til på sin trege ferd videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå