Murto Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hei Siden den gamle stasjonære har tatt kvelden tenkte jeg at jeg skulle skaffe meg en bærbar. Men å finne en bærbar som paser i den jungelen av bærbare som er ute på markedet nå er ikke lett så derfor trenger jeg litt hjelp av dere kloke hoder på diskusjon.no. Har noen krav til hvordan jeg vil ha den: Prosessor: Minst 2ghz RAM: 2 gb MAX (har xp home edition så får ikke brukt noe særlig mer uansett) Videominne: 256mb Harddisk: 500 GB Har ikke så mye peilling på priser på bærbare så er bare å komme med forslag. Skal brukes til spill som CS Soure, The Sims 3 og noen andre lette spill. Itillegg skal den brukes til filmer, musikk og surfing. Lenke til kommentar
Murto Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Ingen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Borre1 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Prøv litt i Prisguiden: Prisguide forslag etter gitte spesifikasjoner Gjerne lurt å gå ned i harddisk størrelse, blir fort dyrt med 500Gb på ferdigbygde bærbare. Du kan jo investere seinere, koster vell rundt en tusenlapp for en 500Gb 2.5" disk. Edit: Trykkleif Endret 13. mars 2009 av Borre1 Lenke til kommentar
Murto Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) ja, mulig du har rett i det. men er litt surt å måtte slette serier og filmer. jaja, får se hvordan det ender, takker for svar. Har også funnet ut at budsjettet er ganske begrenset (5-6 tusen) så får gjøre som du forslo. Endret 13. mars 2009 av Murto Lenke til kommentar
Borre1 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Kjøp deg en ekstern harddisk til lagring av materiale som tar stor plass. 1Tb for 1000.- Da klarer du deg fint med en mindre disk på den bærbare... Lenke til kommentar
Murto Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 ja, takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå