Yawa Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Heisann, har koblet PC'n til PS3'en via router (kobler sammen etg.) og en switch (kobler sammen enhetene i stua) Alt funker fett da. Bruker TVersity Media Center. Men jeg klarer ikke å få til å komme på youtube via TVersity, noen som vet hvordan dette gjøres? Lenke til kommentar
Ine94 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg vet ikke hvordan det gjøres da, men du kan bare koble opp ps3'en til det trådløse nettverket ditt, så kommer du lett inn på youtube... Det er det jeg gjør Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Bruker bare nettleseren til PS3en jeg =) Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Heisann, har koblet PC'n til PS3'en via router (kobler sammen etg.) og en switch (kobler sammen enhetene i stua) Alt funker fett da. Bruker TVersity Media Center.Men jeg klarer ikke å få til å komme på youtube via TVersity, noen som vet hvordan dette gjøres? Du er klar at du må abonerere på youtube "feeds" i TVersity for å få tilgang regner jeg med. Likevel oppdaget jeg at TVersity ikke var alltid like flink til å laste ned og transcode raskt nok. PS3'en spiller youtube fint ifra web-browseren så ser ikke helt poenget med å bruke Tversity til det lenger. Bruker du linken: http://www.youtube/tv så får du et grensesnitt beregnet for bruk på TV også. (linken funker normalt ikke ifra PC) Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 bruker nettleseren til YOUTUBE generlt da, men tingen er at jeg har lyst til å ha snarveier til favorittene mine direkte fra TVersity. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå