Noldus Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 har nettopp bestillt denne saken fra databutikken.com jeg lurte på om det er noen som har erfaring med denne disken. vet at det er mye trøbbel med 75GXp serien, men tok sjansen på at dette hørte fortiden til. Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Er betraktelig mindre feil på 60GXP serien til IBM enn 75GXP serien. Ser ut til at det har lært av sine feil.. :smile: Maxtor sine nye disker virker foreløpig ganske driftssikre, men de er jo ganske nye på markede og feil dukker som regel opp etter 6-12 mnd. _________________ -FooKer- 'Det er bedre å ha armer og bein enn gull i paralympics!' [ Denne Melding var redigert av: FooKer på 2002-01-21 00:31 ] Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Er d 75 serien som suger ? Så d er tålig trygt å kjøpe 60 serien ? Skulle kjøpe wd men multicom har dem ikke inne så jeg må ta noe annet skal oxo ha en skjerm derfra så jeg gidder ikke å kjøpe fra en anne webshop og bet mer porto.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå