medlem-90636 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg vil ikke være hverken dame eller kvinne enda! En dame er ei sur snerpete 3-barnsmor på over 40 Lenke til kommentar
Gjest Guest_Sindre_* Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 yvonne2 fremstår som en drømmekvinne! Og det er en alldeles treffende beskrivelse! (Dog ikke bare "fremstår", men "er".) Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 yvonne2 fremstår som en drømmekvinne! Og det er en alldeles treffende beskrivelse! (Dog ikke bare "fremstår", men "er".) Nååh, takk kjære. Dere får tilgi ham for at han glemte å logge inn. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg vil ikke være hverken dame eller kvinne enda! En dame er ei sur snerpete 3-barnsmor på over 40 Dame er en kvinne med stil og klasse. Litt konservativ i klærene men med diskret sensuelle bevegelser. En kvinne er mindre konservativ og mer rendyrkende av det feminine. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Dame er en kvinne med stil og klasse. Litt konservativ i klærene men med diskret sensuelle bevegelser. Det mente nok ikke fyren i garderoben køen som kalte meg "damen" her om dagen. Jeg har nemlig olabukse og fint lite sensuelle bevegelser, haha :b Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Må bare nevne at jeg første gang jeg ble kalt en mann (seriøst) var jeg såååå stolt. Gikk nedover hovedgangen (eller hvafaen) i kjøpesenteret og en 5-6 åring pekte på meg og sa noen om "den mannen der" Var 17, da var jeg kry da! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Frue = gift. Kvinne = over 18 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå