TheMartine Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Godt å høre, vil bare ditt beste, vet du Lenke til kommentar
thermos Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Heh. Har fått napp nå. Har sikkert send mail til minst 50 jenter nå. Etter to mailer fram og tilbake fikk jeg msnen hennes. Webcam og alt. Fikset en date nå til uka og . Jeg kalte det ikke for en date, men en kaffe, blir mindre nervøs da. Men trenger noen tips nå. Jeg er litt dårlig til å holde samtaler gående med fremmede folk. Er litt redd for det skal bli slike pinlige stillheter. Så på forhånd må jeg ha noen samtaleemner i bakhode hvis det skulle bli stille... Tips? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Bra jobba, thermos =) Samtalememner, ja...du burde jo finne ut hva hun driver med, interesser, skole, jobb. Om det er noe hun er veldig engasjert i, har hun sikkert ingen problemer med å snakke mye om emnet. Målet med "kaffen" er vel å bli bedre kjent med hverandre, så bare tenk ut ting du lurer på, og flett det inn i en normal samtale. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Heh. Har fått napp nå. Har sikkert send mail til minst 50 jenter nå. Etter to mailer fram og tilbake fikk jeg msnen hennes. Webcam og alt. Fikset en date nå til uka og . Jeg kalte det ikke for en date, men en kaffe, blir mindre nervøs da. Men trenger noen tips nå. Jeg er litt dårlig til å holde samtaler gående med fremmede folk. Er litt redd for det skal bli slike pinlige stillheter. Så på forhånd må jeg ha noen samtaleemner i bakhode hvis det skulle bli stille... Tips? Mitt tips er å ikke gjøre det til et jobbintervju. Ikke snakk veldig mye om jobb/skole med mindre det faktisk er noe spennende å snakke om. Jeg ville også gjort noe aktivt istedet for å bare sitte og snakke. Da blir pinlig stillhet et mindre problem. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg ville også gjort noe aktivt istedet for å bare sitte og snakke. Da blir pinlig stillhet et mindre problem. That's true. Jeg dro på spøkelsesjakt en gang (som en date), og det funket fett! Hadde i hvert fall nok å prate om :b Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg dro på spøkelsesjakt en gang (som en date), og det funket fett! Hadde i hvert fall nok å prate om :b Damn girl, vi må dates en gang! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Haha, det tør du ikke Men spøkelsesjakt slår i hvert fall både kafé, bowling og a walk in the park. Lenke til kommentar
Utlånt Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 spøkelsesjakt, faktisk. Det hadde aldri jeg tenkt på. Hvem passet på hvem da? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Tja, det var jo mitt forslag å dra på jakt, siden han ikke trodde på spøkelser. Men det ble vel egentlig mest til at jeg hoppet rundt med hjertet i halsen mens han lo av meg. Så ja, ingen passet på noen, men vi hadde det gøy, og masse å snakke om i ettertid Lenke til kommentar
Utlånt Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 hehe. høres ut som en vellykket date med andre ord. kan kanskje komme noe godt ut av nettdating. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Haha, det tør du ikke Men spøkelsesjakt slår i hvert fall både kafé, bowling og a walk in the park. Jeg vet jeg tør ^^ Så kan du ha på deg krona Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) hehe. høres ut som en vellykket date med andre ord. kan kanskje komme noe godt ut av nettdating. Ja, jeg møtte ham via nettdating også, så. Han viste seg senere å være en skrotpung, men det var gøy mens det varte. Nå skal jeg prøve å tenke ut andre artige ting man kan gjøre på date :b Det er bare å komme nedover det, Smurf Endret 16. mars 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Slenger meg på første sørgående trailer som tar med seg haikende ungdommer og som ikke ser ut som om vedkommende kommer til å voldta meg og tafse på manboobsa mine Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Venter på deg ved Esso'n på Jaren, jeg Lenke til kommentar
Utlånt Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 hehe. skrotpung faktisk. Det ordet har jeg aldri hørt. Får lage deg en liste som du kan presentere neste gang. Blir nok bra det. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Nå har jeg flere ideer: Man kan for eksempel bake noe gøy, kjeks eller en skikkelig flottenfeier kake, eller man kan spille brettspill, eller enda bedre: gå i blodbanken sammen. Yeeey Lenke til kommentar
Utlånt Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Dumt hvis han har sprøyte skrekk da. Er han en mann så biter han vel tenna sammen. Men baking. Det høres ut som en veldig god ide. Alle liker jo kaker Endret 16. mars 2009 av jonkar Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Nesten alle. Jeg har vært borti folk som ikke liker kaker o_O Og blodbanken er greit nok så lenge man ikke har sprøyteskrekk, som jonkar nevnte. Det ville vært et dårlig sted å ta med meg. Ville frika ut totalt Nåler går greit, men sprøyter og blod går ikke greit :| Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Folk skal nå alltid overdramatisere hvor skummel blodbanken er, men det får være en annen diskusjon Brettspill er i hvert fall en fin idé så lenge det er lite å finne på ute. Eller man kan lage noe, være litt kreative. Tenk å gå på date hos en gutt og så har han kjøpt inn til det hobbyverkstedet. Aww <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå